اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970206292928722

بررسی آمارها در صنعت چوب، مبلمان و دکوراسیون

گزارش عملکرد سال 1396 شرکت بالسا و اهداف آتی

کد: 13970206292928722

https://goo.gl/3B4Hs5

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بالسا که از شرکت‌های فعال در زمینه چوب، مبلمان و دکوراسیون ایران است گزارش عملکرد و فعالیت‌های خود در سال 1396 اعلام کرد.

گزارش عملکرد 1396 شرکت بالسا و اهداف آتی
گزارش عملکرد سال 1396 شرکت بالسا و اهداف آتی

آرمان ما این است که تولیدکنندگان در کنار مشتریان یک خانواده گرم و صمیمی را تشکیل دهیم

به گزارش روابط عمومی بالسا، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه توانسته است توسعه شبکه فروش در سطح کشور، را در این سال محقق کند.

براساس این گزارش همچنین  افزایش رضایت مشتریان  از اهم دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود.

ایرج آهنگری، مدیرعامل بالسا، با تایید این مطلب درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل این رشد تولید محصولات با کیفیت، خدمات مناسب و نگاهی مشتری مدار بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری‌های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: این سازمان همواره تحقق خواسته‌ها، نیازها و رضایت مصرف‌کنندگان را سرلوحه کار خود قرار داده است و همواره در تلاش است تا برای تمامی مشتریان ارزش‌آفرین باشد.

وی در زمینه برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده افزود: ارائه محصولات جدید ، ارزش آفرینی بیشتر و صادرات برنامه‌های آینده ما برای شرکت است.

ایرج آهنگری، درباره روندهای صنعت چوب، مبلمان و دکوراسیون در سال97 نیز گفت: «مجموعه همکاران، دوستان و فعالان این حوزه دست به دست یکدیگر داده‌ایم تا بی‌دریغ بهترین محصولات و خدمات را به مصرف‌کنندگان ارائه کنیم و آرمان ما این است که تولیدکنندگان در کنار مشتریان یک خانواده گرم و صمیمی را تشکیل دهیم.»

گفتنی است شرکت بالسا، ارائه‌دهنده مبلمان اتاق خواب نوزاد، کودک، نوجوان و بزرگسال است که از سال 1384 فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه محصول با کیفیت، توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و خدمات پس از فروش عالی به مشتریان  آغاز کرد. در این حوزه، اولین محصول خود با نام "ویکتوریا" را روانه بازار کرد که با توجه خوبی از سوی جامعه هدف روبرو شد.

همچنین شایان ذکر است که شرکت بالسا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در سرتاسر ایران عزیز، اقدام به اعطای ده‌ها نمایندگی معتبر در اقصی نقاط ایران کرده است و بدین صورت موجب ترغیب مصرف‌کنندگان برای خرید کالای تولید داخلی شده است. حضور پر رنگ و موفق این شرکت در عرصه‌های عمومی موجب گشته تا درصدد گسترش حوزه فعالیت خود در محدوده آسیا و اروپا برآید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.balsachoob.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بالسا

شرکت بالسا چوب فعالیت خود را از سال ۱۳۸4 با تولید مبلمان اتاق کودک و نوجوان در تهران آغاز نموده و در طی این سالها نسبت به پیشرفت و مدرنیزه کردن و طراحی های متفاوت و به روز در بهتر کردن کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود نهایت تلاش را به عمل آورده و استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و مراعات اصول و استانداردها را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل