اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970207293078463

چگونه سایتی کارآمد و پربازدید راه‌اندازی کنیم؟

کد: 13970207293078463

https://goo.gl/chw3hp

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال طراحی یک وب‌سایت با وردپرس هستید یکی از دغدغه‌های شما قالب وردپرسی است که «وردپرس سیتی» بزرگترین مرجع قالب و افزونه وردپرس خیال شما را در ارایه قالب و افزونه‌های اورجینال راحت می‌کند.

چگونه سایتی کارآمد و پربازدید راه اندازی کنیم؟
چگونه سایتی کارآمد و پربازدید راه‌اندازی کنیم؟

برای ساخت یک سایت پربازدید می‌توانید از قالب وردپرس استفاده کنید. اگر از سیستم وردپرس برای ساخت سایت استفاده کردید حتما از قالب وردپرس مناسب با سایت خود بهره ببرید.

در دنیای دیجیتالی امروز که اینترنت حرف اول را می‌زند توجه به این نکته که می‌توانید با راه‌اندازی سایت و استفاده از قالب وردپرس مناسب که بسته به موضوع سایت شما  که می‌تواند شامل موضوعات علمی، آموزشی، اجتماعی و مواردی از این دست باشد علاوه بر بالا بردن سواد جمعی جامعه، کسب درآمد کنید، حائز اهمیت است.

برای شروع ساخت یک وب‌سایت پربازدید که بتواند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالایی کسب کند و در نتایج بالاتر ظاهر شود می‌توانید از یک سیستم مدیریت محتوا خوب و کارآمد مانند وردپرس استفاده کنید.

پس حال اگر ترغیب شدید تا سایتی راه‌اندازی کنید شاید این سوالات در ذهنتان شکل گرفته باشد:

چگونه یک سایت پربازدید راه‌اندازی کنم؟ چگونه درباره وردپرس اطلاع کسب کنم؟ از کجا شروع کنم؟ دنبال چه قالب وردپرس مناسبی باشم؟ اصلا قالب سایت چیست؟ کاربرد آن چیست؟پس با ما همراه باشید تا نکات کلیدی و آموزشی در مورد قالب وردپرس را در اختیار شما قرار دهیم.

از کجا شروع کنیم؟

می‌‌توانید برای کسب آموزش‌‌های لازم در مورد وردپرس و نصب آن از سایت وردپرس سیتی که مطالب جامع و کاملی را گردآوری کرده است، استفاده کنید.

قدم بعدی چیست؟

وقتی به طور نسبی و قابل قبول کار با وردپرس را فرا گرفتید حال می‌توانید شروع به ساخت سایت خود کنید. اولین قدم و مهم‌ترین آن انتخاب قالب وردپرس مناسب است.

چه قالب وردپرسی مناسب است؟

یکی از مزیت‌‌های استفاده از سیستم وردپرس وجود قالب‌‌های متنوع در آن است که این امکان را می‌دهد مناسب با سلیقه خود و متناسب با موضوع سایت خود یکی را انتخاب کنید. انواع قالب‌هایی که می‌توانید استفاده کنید شامل: قالب رایگان وردپرس  قالب فروشگاهی وردپرس و قالب‌های اختصاصی هستند.

نکات کلیدی

۱-قالب را متناسب با موضوع سایت انتخاب کنید.

۲-قالب‌هایی را انتخاب کنید که جلوه بصری بالا دارند تا به جذب بازدیدکننده در سایت شما کمک کنند.

۳-قالب‌های باکیفیت را انتخاب کنید.

از چه نوع قالب وردپرس استفاده کنیم و چرا؟

اگر به دنبال تست رایگان هستید و از صحت نتیجه کار خود اطمینان ندارید می‌توانید از قالب های رایگان وردپرس مثل قالب وردپرس شرکتی یا قالب فروشگاهی یا خبری استفاده کنید. این‌ها قالب وردپرس رایگان هستند و کارایی خوبی نیز دارند ولی برای کسانی که هدف اصلی‌شان ساخت یک وب‌سایت پربازدید است مناسب نیستند، چون باعث ایجاد انحصار نمی‌شوند.

قالب اختصاصی وردپرس همان‌گونه که از اسمش مشخص است قالب‌‌هایی هستند که می‌توانند سایت را از سایر سایت‌ها و وبلاگ‌ها با عناوین یکسان متمایز کنند که همین امر سبب می‌‌شود بتوانید در مدت‌زمان کوتاهی بازدیدکنندگان زیادی را جذب سایت خود کنید.

اگر نگران هزینه‌ای هستید که باید در قبال این قالب‌های اختصاصی بپردازید باید این نکته را حتماً مدنظر خود قرار دهید که برای داشتن یک سایت پربازدید باید بتوانید تمایز خود را از سایت ‌های هم‌رده نشان دهید سپس می‌توانید با استفاده از خیل عظیم بازدیدکنندگان که به سایت سر می‌‌زنند کسب درآمد کرده و هزینه کمی هم که برای قالب اختصاصی وردپرس کرده‌‌اید به شما بازخواهد گشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وردپرس سیتی (شهر وردپرس )

وردپرس سیتی مخزن قالب وردپرس و پوسته وردپرس اعم از قالب شرکتی وردپرس،قالب خبری وردپرس،قالب نمونه کار،قالب حرفه ای وردپرس،قالب فروشگاهی وردپرس و افزونه وردپرس میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]