اطلاعات تماس
  • 091836*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970208293208717

پودرسازان خلیج فارس؛ تولید کننده پودر کربنات کلسیم در ایران

کد: 13970208293208717

https://goo.gl/sJUJV2

، دلیجان , (اخبار رسمی): پودر کربنات کلسیم یکی از پر مصرف‌ترین پودرهای معدنی در صنعت است به عبارتی دیگر کمتر صنعتی را می‌توان یافت که در آن از پودر کربنات کلسیم استفاده نشود. کلوخه معدنی کربنات کلسیم از بهترین معادن، کربنات کلسیم کریستال تهیه و میکرونیزه می‌شود.

پودرسازان خلیج فارس ؛ بزرگترین تولید کننده پودر کربنات کلسیم در ایران
پودرسازان خلیج فارس؛ تولید کننده پودر کربنات کلسیم در ایران

کربنات کلسیم مهم‌ترین پر‌کننده مورد استفاده در صنایع پلیمر در دنیا است و همچنین، در صنایع رنگ، پلاستیک، لاستیک، کفپوش، ورق پی وی سی، چسب و رزین، سیم و کابل، لوله پلیکا، چرم مصنوعی، مرکب، کاغذ، داروئی، شوینده‌ها ، مستربچ، لعاب، کنیتکس، پروفیل و… مصرف دارد.

اختلاط مواد معدنی از جمله کربنات کلسیم با پلیمرها سبب افزایش ضریب انتقال درجه حرارت و مقاومت آلیاژ محصول در مقابل درجات بالاتر می‌شود. با این کار می‌توان سرعت و راندمان تولید را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داد. ضمنا پوسته‌های پلیمری که به این شکل تولید می‌شوند از کیفیت بالاتری نسبت به پوسته‌های معمولی برخوردارند. با استفاده از مواد معدنی نه تنها قیمت پلیمرها پایین می‌آید بلکه عملکرد الکتروشیمیایی و مکانیکی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس دشواری‌های تولید بر آمدند و از پای ننشتند و به افتتاح «پودرسازان خلیج فارس» دست یافتند تا بتواند نیاز مشتریان را برطرف سازد.

شرکت پودرسازان خلیج فارس اولین و بزرگترین تولیدکننده پودر کربنات کلسیم و تولیدکننده انواع پودرهای میکرونیزه معدنی در اندازه ذرات مختلف تا دانه‌بندی ۲ میکرون از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

ماشین‌آلات تولیدی خلیج فارس توانایی تولید پودر میکرونیزه باسختی بالای۹ در واحد موهس را دارا است یعنی می‌توان موادی همچون انواع فلدسپات را بصورت میکرو پودر میکرونیزه در آورد.

کیفیت بالا، هزینه مناسب، تداوم و تنوع تولید محصولات شرکت پودرسازان خلیج فارس اولین و بزرگترین تولیدکننده پودر کربنات کلسیم به مصرف‌کنندگان داخلی اطمینان می‌دهد که مواد اولیه مورد نیاز خود را در حداقل زمان و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت دریافت کنند.

محصولات شرکت پودرسازان خلیج فارس شامل انواع پودرهای تالک سبز، تالک سفید، انواع کائولن بنتونیت فرآوری شده، بنتونیت سوپراکتیو چاه ارت و بنتونیت حفاری کربنات کلسیم است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات به سایت poodrkhalijfars.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۹۱۸۸۶۶۱۶۴۳ – ۰۹۱۸۳۶۵۷۲۱۷ – ۴۴۴۳۳۸۲۲ ۰۸۶ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پودرسازان خلیج فارس

شرکت پودرسازان خلیج فارس اولین و بزرگترین تولید کننده پودر کربنات کلسیم

اطلاعات تماس
  • 091836*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید