اطلاعات تماس
  • 021468*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970211293848762

چرا نباید کابینت آشپزخانه ارزان قیمت خرید؟

کد: 13970211293848762

https://goo.gl/9dciFZ

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به توضیح دلایل اینکه چرا نباید کابینت آشپزخانه ارزان قیمت خرید پرداخته می‌شود.

چرا نباید کابینت آشپزخانه ارزان قیمت خرید؟
چرا نباید کابینت آشپزخانه ارزان قیمت خرید؟

مهمترین حسن کابینت‌های ارزان در واقع تنها همان قیمت آن‌ها است اما در کنار آن، معایب بسیار زیادی را می‌توان برای آن‌ها بر شمرد.

1 – کیفیت پایین مواد اولیه:

در بازار پر تلاطم ارزهای مبادلاتی که تاثیرات مخربی هر لحظه بر خرید و فروش‌های اجناس در تمامی بازارها می‌گذارد، افراد سودجو که کم هم نیستند دائما به دنبال منفعت بیشتر، مواد‌اولیه با کیفیت پایین را با قیمت‌های بالاتری به خریداران عمده و جزئی می‌فروشند. همین عامل باعث می‌شود تا در حوزه تولید و فروش کابینت‌های آشپزخانه به علت اینکه تقاضا برای محصولات ارزان قیمت‌تر زیاد است روز به روز کیفیت این قبیل محصولات پایین و پایین‌تر بیاید.

مقاومت کم در برابر عوامل آسیب زننده به کابینت‌ها از قبیل آب، رطوبت، ضربه و اصطحکاک از نتایج استفاده از مواداولیه کم‌کیفیت در ساخت کابینت آشپزخانه است.

2 - کیفیت پایین محصول نهایی ساخته شده:

از آنجایی که این‌گونه محصولات ارزان قیمت به صورت عمده و از پیش ساخته هستند نظارت بر مراحل تولید آن‌ها سخت‌تر است، در نتیجه مشکلات عدیده‌ای بعد از طی فرآیند تولید در محصولات مشاهده می‌شود.

همچنین برای ساخت کابینت آشپزخانه ارزان‌قیمت، تولید کننده مجبور است از نیروی کار ارزان‌قیمت و البته کم تخصص‌تر هم بهره ببرد تا قیمت تمام شده را برای خود کمتر کند و همین عامل نیز سهم به سزایی در پایین آمدن کیفیت محصول نهایی می‌شود.

3 – عدم طراحی اصولی:

خریداران عزیز کابینت آشپزخانه و یا هر محصول دیگری که دقت و تجربه در ساخت آن بسیار تعیین‌کننده و اثرگذار است باید به این نکته توجه کنند که یکی از مراحل حیاتی در فرآیند آماده شدن یک محصول برای استفاده و رسیدن به دست مصرف‌کننده نهایی است مرحله طراحی آن محصول است که اگر دقت لازم در این مرحله صرف نشود محصول نهایی با انتظارات شما فاصله‌ی زیادی خواهد داشت، که متاسفانه در ساخت کابینت‌های ارزان قیمت کمترین توجه به این مساله از سوی تولیدکننده می شود.

4 - عمر کوتاه:

و در آخر همه موارد ذکر شده دست به دست هم می‌دهند تا عمر کابینت آشپزخانه خریداری شده کم شود تا به زودی نیاز به خرید دوباره آن داشته باشید.

یک ضرب المثل انگلیسی است که می‌گوید:

من هنوز آنقدر پودار نشده‌ام که جنس ارزان قیمت بخرم.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات در خصوص کابینت آشپزخانه مناسب می‌توانند نمونه کار کابینت آشپزخانه، گروه صنعتی فیت را مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی فیت

گروه صنعتی فیت فعالیت خود را از سال 1386 در زمینه طراحی و تولید محصولات دکور داخلی اعم از کابینت آشپزخانه، روشویی سرویس حمام و دستشویی، درب اتاقی و ورودی، کورین ، مبلمان و میز های مدیریتی سفارشی اغاز نموده است.

اطلاعات تماس
  • 021468*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل