اطلاعات تماس
  • 091790*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970213293978766

به همت گروه آموزشی فتواپس

دوره آموزش مجازی جعبه ابزار تخصصی عکاسان برگزار می‌شود

کد: 13970213293978766

https://goo.gl/Mz4vtK

، شیراز , (اخبار رسمی): دوره آموزش مجازی نرم‌افزار لایت روم (جعبه ابزار تخصصی عکاسان) با حضور علاقه‌مندان به هنر عکاسی در تاریخ 23 اردیبهشت تا 6 خرداد برگزار می‌شود.

دوره آموزش مجازی جعبه ابزار تخصصی عکاسان برگزار می‌شود
برگزاری دوره مجازی "جعبه ابزار تخصصی عکاسان"

به گزارش روابط عمومی گروه آموزشی فتواپس، دوره آموزش مجازی نرم‌افزار لایت روم (جعبه ابزار تخصصی عکاسان) با حضور علاقه‌مندان به هنر عکاسی از تاریخ 23 اردیبهشت تا 6 خرداد به صورت آنلاین توسط این مجموعه برگزار می‌شود.

رحمانی مدیر عامل گروه آموزشی فتواپس هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش هنرمندان عکاس بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت و هنر عکاسی، بستر پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر این رشته در کشورمان فراهم شود.

وی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: با گسترش روزافزون هنر عکاسی و اقبال عمومی به این هنر، لزوم استفاده از روش‌های نوین آموزشی و دسترسی آسان و ارزان با رعایت استانداردهای بالای آموزشی، برای همه اقشار علاقه‌مند به فراگیری نرم‌افزارهای عکاسی، به مهمترین مطالبه جامعه عکاسی ایران تبدیل شده و ما در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین مدرسین ایران در زمینه نرم‌افزارهای مختلف، این نیاز را برآورده کنیم.

در دوره تخصصی "جعبه ابزار تخصصی عکاسان"، مطالبی از قبیل: دسته‌بندی عکس‌ها، پردازش کامل عکس، مدیریت رنگ و نور براساس استانداردهای چاپ، پردازش عکس‌های HDR، پردازش عکس‌های پانوراما و خروجی صحیح براساس پروفایل رنگی؛ توسط یکی از مدرسان ادوبی تدریس می‌شود.

وی مدرس دوره آموزش مجازی نرم افزار لایت روم ( جعبه ابزار تخصصی عکاسان) را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: رامین رحمانی نژاد؛ مدرس رسمی ادوبی لایت روم، از  متخصصانی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: از این پس در نظر داریم به صورت دوره‌های ماهانه و فصلی، دوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف عکاسی و نرم‌افزارهای عکاسی برگزار کنیم.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی، هزینه 330 هزار تومان دریافت خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.eventbox.ir/lightroomworkshop-2 مراجعه کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزشی فتواپس

دانلود و معرفی برنامه ها و اپلیکیشن های مفید عکاسی

اطلاعات تماس
  • 091790*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | هنرهای تجسمی