اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970215294198776

مدیر مرکز توسعه کسب‌وکارهای هوشمند منصوب شد

کد: 13970215294198776

https://goo.gl/bwB3oR

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز توسعه کسب و کار با هدف تجاری سازی ایده‌ها و طرح‌های استارتاپی سال گذشته آغاز به کار کرد و طی حکمی با تصویب هیئت مدیره مرکز توسعه کسب‌وکارهای هوشمند، دکتر نوید موذن به سمت مدیرعاملی مرکز منصوب شد.

مدیر مرکز توسعه کسب‌وکارهای هوشمند منصوب شد
مدیر مرکز توسعه کسب‌وکارهای هوشمند منصوب شد

مرکز توسعه کسب‌وکارهای هوشمند، اواخر سال 1396 با هدف کمک به استارتاپ‌های فعال در کشور آغاز به کار کرد. این مرکز با دریافت ایده‌ها و طرح های استارتاپی در کلیه حوزه‌های تخصصی از سراسر کشور، به تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح های استارتاپی کمک می‌کند. وظایف اصلی این مرکز ایجاد فضای مناسب برای کسب‌وکارها و توسعه اقتصادی آن‌ها است.

در آغاز سال 97، با تصمیم هیئت مدیره مرکز توسعه کسب و کارهای هوشمند، دکتر نوید موذن به سمت مدیرعاملی مجموعه منصوب شد. نوید موذن دکتری خود را در رشته کارآفرینی، گرایش توسعه دریافت کرده است و سوابق درخشانی در حوزه مشاوره کارآفرینی و تدریس دوره‌های آموزشی این حوزه را دارد.

با توجه به این که در سال‌های اخیر رشد استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی قابل توجه بوده و علیرغم اینکه دولت نیز طی چند سال اخیر فرصت‌های خوبی را برای رشد آن‌ها فراهم کرده است اما باز همچنان یکی از دغدغه‌های اصلی این کسب‌وکارهای نوپای آنلاین این است که بتوانند در فضایی مناسب کسب وکار خود را توسعه دهند.

خیل عظیمی از ایده‌ها و طرح‌های استارتاپی با نداشتن امکانات اولیه و نبود حمایت کافی در نطفه خفه می‌شوند و یا حتی به مرحله بررسی هم نمی‌رسند. مرکز توسعه کسب و کارهای هوشمند با هدف کمک به این استارتاپ‌ها قدمی را برای بهبود این وضعیت و رفع این مشکلات برداشته است.

سابق بر این پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد نقش حامی تجاری‌سازی ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را برعهده داشتند. اما ظرفیت محدود این نهادها و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و زیرساخت‌ها باعث شد مراکز دیگری به پشتیبانی و ارائه خدمات در این حوزه بپردازند.

مرکز توسعه کسب و کارهای هوشمند یکی از مراکزی است که با این هدف و به منظور حمایت، پشتیبانی و کمک به توانمندسازی و تجاری‌سازی طرح‌ها و ایده‌های زیر نظر "وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت کار رفاه و امور اجتماعی " در سال 1396 شکل گرفت. این مرکز از طریق کارگزاران ارائه دهنده خدمات فناوری و کسب و کار و همچنین مشاوران و متخصصان حرفه‌ای، تلاش می‌کند ضمن توانمندسازی محققین، مخترعین و صاحبان طرح‌های فناور به منظور تجاری‌سازی طرح‌های آن‌ها و حمایت و پشتیبانی از ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوپا، نسبت به ارائه خدمات فناوری و کسب و کار به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقیِ نوآور و فناور برنامه‌ریزی و اقدام کند.

فعالان حوزه‌های استارتاپی و علاقه‌مندان به همکاری با این مرکز می‌توانند از طریق ایمیل [email protected] درخواست‌های خود را ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]