اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970215294348780

فروش سرور مجازی

کد: 13970215294348780

https://goo.gl/qn7S4a

، قم , (اخبار رسمی): سرور مجازی یا VPS، یک اصطلاح در زمینه هاستینگ بوده، که در واقع منظور همان ماشین مجازی با مجازی‌سازی است. یک سرور مجازی امکان دسترسی root و نصب نرم‌افزارهای سیستمی را برای فراهم می‌کند.

فروش سرور مجازی
فروش و خرید سرور مجازی

سرور مجازی ، سرور اختصاصی

سرور مجازی یا VPS، یک اصطلاح در زمینه هاستینگ بوده، که در واقع منظور همان ماشین مجازی با مجازی‌سازی است. یک سرور مجازی امکان دسترسی root و نصب نرم‌افزارهای سیستمی را برای فراهم می‌کند. با استفاده از فن‌آوری‌هایی مانند Xen ،VMWare ESXI یا Virtuozzo و با بهره‌گیری از سخت‌افزارهای قدرتمند و پیشرفته، یک سرور فیزیکی عملا به چندین سرور کوچک‌تر با امکانات یکسان یا متفاوت تقسیم می‌شوند. هر سرور مجازی وابسته به پلن آن، سهم خاصی از منابع سرور از قبیل پردازنده، حافظه و هارد دیسک را به صورت اختصاصی و تضمین شده در اختیار خواهند داشت.

هر سرور مجازی که روی سرور اصلی ایجاد می‌شوند کاملا به صورت مستقل عمل می‌کنند و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. در نتیجه سرور مجازی‌های موجود بر روی یک سـرور می‌توانند از سیستم‌های عامل متفاوت و نرم‌افزارهای مختلف و نسخه‌های متفاوتی از نرم‌افزار استفاده کنند. مهمترین مزایای استفاده از سرور مجازی‌ها در مقایسه با سایر سرویس‌های میزبانی، هزینه بسیار کمتر آن‌ها نسبت به سرورهای اختصاصی و استقلال عمل‌کرد نسبت به سرویس‌های اشتراکی است به شکلی که هزینه سرور مجازی‌ها بسیار کمتر از هزینه سـرور اختصاصی بوده ولی تمامی امکانات آن‌ها را دارا است.

سرور مجازی
فروش سرور مجازی
خرید سرور مجازی
سرور اختصاصی
فروش سرور اختصاصی
خرید سرور اختصاصی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طوبی وب گستر

شرکت طوبی وب گستر پردازان شرق با شماره ثبت “۱۴۹۱۱” فعالیت خود را با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد در زمینه خدمات اینترنتی آغاز نمود. هدف اصلی مجموعه ارائه خدمات تحت وب از قبیل: ثبت دامنه، میزبانی وب، سرور مجازی، سرور اختصاصی، فروش لایسنس، طراحی و بهینه سازی وب سایت، برنامه نویسی اختصاصی و… با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]