اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970216294448758

اپلیکیشن بسپار، تحولی در ارائه خدمات کارواش در کشور

کد: 13970216294448758

https://goo.gl/NpTAZZ

، تهران , (اخبار رسمی): بسپار یک سرویس درخواست آنلاین کارواش است که این خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در مکان و زمان مورد نظر مشتری ارائه می‌دهد. این سرویس از به‌روزترین فناوری‌های موجود استفاده می‌کند که نه تنها موجب اثربخشی بهتر شده است، بلکه در مصرف آب نیز صرفه جویی می‌شود.

اپلیکیشن بسپار، تحولی در ارائه خدمات کارواش در کشور
اپلیکیشن بسپار، تحولی در ارائه خدمات کارواش در کشور

حوزه خدمات کارواش به دلایل مختلف از جمله مصرف زیاد آب، عدم کیفیت خدمات ارائه شده و چگونگی برخورد فعالین این حوزه، نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است. در همین راستا سرویس درخواست آنلاین کارواش بسپار با هدف بهبود ارائه خدمات در این حوزه، فعالیت خود را آغاز کرد.

طی چند سال گذشته موضوع کیفیت مناسب در حوزه خدمات، یکی از بحث‌های مهم در فضای کسب و کار بوده است؛ مشتریان این حوزه معمولا از نبود شفافیت در کسب‌وکارهای خدماتی ناراضی هستند. با گسترش روز افزون کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در کشورمان که منجر به ارائه خدمات با کیفیت بهتر شده است، مشتریان نیز انتظارات بیشتری پیدا کرده‌اند و خواستار شفافیت، کیفیت و سرعت بیشتری در ارائه خدمات شده‌اند.

همانطور که گفته شد یکی از این حوزه‌ها مربوط به خدمات کارواش است، کیفیت خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود به طور معمول بالا نیست و این موضوع همواره نارضایتی مشتریان را به دنبال دارد؛ اما اکنون اپلیکیشن بسپار می‌تواند موجبات رضایت آنان را فراهم کند.

بسپار یک سرویس درخواست آنلاین کارواش است که این خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در مکان و زمان مورد نظر مشتری ارائه می‌دهد. سرویس مذکور از به روزترین فناوری‌های موجود استفاده می‌کند که نه تنها موجب اثر بخشی بهتر شده است، بلکه در مصرف آب نیز صرفه جویی می‌شود.

فرآیند درخواست آنلاین سرویس کارواش توسط اپلیکیشن بسپار، بسیار آسان است. پس از اجرای این برنامه، از کاربر درخواست می‌شود تا شماره تلفن خود را جهت ورود به محیط برنامه وارد کند. به منظور ثبت سفارش، باید محل خودروی خود را روی نقشه مشخص کند؛ در صورت تمایل به جستجو می‌تواند از آیکونی که به شکل ذره‌بین است، استفاده کند یا با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به موقعیت مکانی فعلی خود روی نقشه دسترسی داشته باشد. بعد از آنکه محل خودرو تعیین شد، از کاربر درخواست می‌شود که پلاک ماشین و توضیحات مربوط به آن وارد شود. در مرحله بعد، نوبت به تعیین نوع خودرو می‌رسد.

برنامه بسپار شامل سه سرویس کارواش مختلف است، می‌توانید به توضیحات کامل و قیمت تمام سرویس‌ها دسترسی داشته باشید و سپس سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آنکه سرویس کارواش دلخواه خود را انتخاب کردید، باید زمان مورد نظر جهت دریافت خدمات کارواش را نیز تعیین کنید.

با استفاده از سرویس آنلاین کارواش بسپار، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کارواش نخواهید داشت؛ از اینرو می‌توانید زمانی را که از خودروی خود استفاده نمی‌کنید، برای دریافت خدمات کارواش در نظر بگیرید.
علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اندروید اپلیکیشن بسپار را از کافه بازار و نسخه آی او اس را از سیب اپ دانلود کنند. برای دانلود اپلیکیشن از طریق گوگل پلی و وب‌سایت بسپار نیز از این لینک اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بسپار

با اپلیکیشن کارواش سیار بسپار، کافی است فقط محل پارک کردن ماشین و سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. نیروهای ما پس از هماهنگی با شما از طریق اپلیکیشن در محل حاضر می‌شوند و ماشین شما را در محل خانه ، در خیابان و در محل کار شستشو می‌دهند.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ