اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970216294478787

آینده کسب‌وکارهای تلگرامی بعد از فیلترینگ

پسا تلگرام: فرصتی برای کسب و کارهای مبتنی بر تلگرام

کد: 13970216294478787

https://goo.gl/Bv8wHR

، تهران , (اخبار رسمی): با سیاست‌گذاری صورت گرفته، اپلیکیشن تلگرام فیلتر شد. در این اوضاع و با نگاه به آینده گروهی از جوانان ایرانی دست به اقدامی بی نظیر در راستای حمایت از خانواده‌های ایرانی و کمتر کردن فشارهای اقتصادی کرده است.

پسا تلگرام : فرصتی برای کسب و کارهای مبتنی بر تلگرام
همکاری در فروش شرکا

اینکه در سال‌های گذشته عده ی کثیری از افراد جامعه، بنا به دلایل بی شمار، امکان حضور در بازار فیزیکی کار را نداشتند فی المثل: زنان با کودک خردسال، زنان خانه‌دار و... یا حتی شاغل بودند اما هزینه‌های زندگی به اجبار یا اختیار آن‌ها را بر آن داشته بود تا در کنار شغل‌های که در جامعه عهده‌دار بودند دست به فعالیت تجاری در حوزه تلگرام و اپلیکیشن‌های مشابه بزنند.

بر کسی پوشیده نیست . این حوزه‌ی کاری رضایت این دسته افراد را کاملا برآورده کرده بود، تا حدی که درآمد این دست کسب و کارهای کوچک کمک شایانی به حرکت چرخ زندگی این افراد می‌کرد. اما با سیاست گذاری صورت گرفته و تصمیم‌های عملی شده از جانب نهادها و ارگان‌های مربوط، اپلیکیشن تلگرام فیلتر شد. مشکلی که در برهه اقتصادی حال حاضر کشور نه تنها از بار فشار بر دوش خانواده‌های ایرانی نکاسته، بلکه وزنه سنگین‌تری را برگرده تک تک افراد خانواده‌ها نهاده است.

حال در این اوضاع و شرایط و با نگاه به آینده گروهی از جوانان ایرانی دست به اقدامی بی نظیر در راستای حمایت از خانواده‌های ایرانی و کمتر کردن فشارهای اقتصادی بر آن‌ها کرده است.

این عده بر آن شدند تا از افراد با انگیزه که پیشتر در تلگرام فعالیت داشتند حمایت کرده و برنامه‌ای را طراحی کنند که این افراد به مانند سابق به فعالیت‌های تجاری خود ادامه دهند.

مزیت کسب و کار راه‌اندازی شده توسط این گروه عدم نیاز به سرمایه جهت شروع همکاری است.

این طرح با هدف حمایت از خانواده ایرانی و بهبود معیشت قشر آسیب پذیر جامعه بوده و است و در راستای این هدف این گروه تصمیم به حذف کل هزینه‌های فروشگاهی شامل خرید جنس، ارسال پست، مرجوعی کالا، انبار داری و دپوی جنس، بسته بندی .... کرده است.

فقط کافی است گوشی یا لپ تاپ یا تبلت به همراه اینترنت (ابزارهای که قبل فیلتر شدن تلگرام بود) را داشته باشید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شروع همکاری از لینک سایت سیستم شرکا استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت همکاری در فروش شرکا

بهترین همکاری در فروش لباس، لوازم تله شاپینگ و نرم افزار در کشور

اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی