اطلاعات تماس
  • 021427*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970217294668795

تامین کننده اصلی، طراحی و پیاده سازی انواع سیستم‌های امنیتی، حفاظتی و هوشمندسازی

رویال جی پی اس، تولیدکننده انواع ردیاب‌های خودرو

کد: 13970217294668795

https://goo.gl/EmzbJz

، تهران , (اخبار رسمی): رویال جی پی اس فعالیت خود را در زمینه تامین، تولید، پخش و پشتیبانی انواع سیستم های ردیاب اعم از خودرو و مغناطیس و شخصی در سال 1386 آغاز کرد و هم اکنون با استفاده از متخصصان با تجربه و کارآزموده، بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پشتیبانی آنلاین، در حال فعالیت است.

رویال جی پی اس، تولیدکننده انواع ردیاب های خودرو
ردیاب خودرو آهنربایی

رویال جی پی اس از اولین عرضه‌کنندهای ردیاب‌های خودرویی و شخصی، سامانه‌های بومی مدیریت ناوگان در کشور است و  خدمات خود در زمینه حفاظت، نظارت وسائل نقلیه و ناوگان حمل ونقل را از سال 86 آغاز کرد.

پلتفرم نرم‌افزاری تهیه شده توسط تیم فنی مجموعه شامل اپلیکیشن اندروید، اپلیکیشن آی او اس که از طریق وب‌سایت رویال جی پی اس کافه بازار و سیب اپ در دسترس است و همچنین پنل آنلاین پی سی که از طریق کلیه مرورگرها و از طریق سایت رویال جی پی اس در دسترس است. این بستر نرم افزاری کاملا به زبال فارسی بوده و امکان راه‌اندازی توسط خود کاربر را دارد.

مدل‌های شاخص رویال جی پی اس

ردیاب خودرویی رویال جی پی اس مدل فلاتن اکو Flatten Eco

ردیاب اقتصادی با دقت فوق العاده:

استفاده از ماژول‌های نسل چهارم، موجب دقت فوق العاده ردیاب خودرویی رویال جی پی اس مدل فلاتن اکو Flatten Eco شده است. ابعاد کوچک و عرض کم این دستگاه، مخفی کردن آن را در هر جای خودرو به سادگی امکان‌پذیر می‌سازد.

سازگاری با اپلیکیشن رویال جی پی اس امکان ردیابی بر خط و مرور مسیرهای گذشته متحرک را آسان کرده است. در صورت عدم دسترسی به اینترنت بستر GSM برای ردیابی مبتنی بر پیامک را فراهم شده است.

همچنین می توان امکان تماس تلفنی را جهت برخی از اخطارها فعال کرد (مانند اخطار قطع برق ردیاب). این ردیاب مجهز به سنسور لرزشی و سنسور جابجایی است. تعیین حصار جغرافیایی از امکانات دیگر این ردیاب است که هر ورود و خروج به محدوده را گزارش می‌دهد. ردیاب فلاتن اکو رویال جی پی اس مجهز به باتری پشتیبان و حافظه داخلی است. این ردیاب امکان خاموش کردن خودرو در حالت فوق ایمن را دارد، یعنی در هنگام ارسال دستور خاموش کردن خودرو، تنها در زمانی خودرو خاموش می‌شود که خودرو متوقف باشد و آنتن‌دهی اپراتور در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است که در صورت خاموش شدن خودرو در حرکت ممکن است صدمات شدیدی به خودرو و راکبان آن وارد شود. این ردیاب مجهز OTA و AGPS بوده یعنی در زمان‌هایی که پوشش ماهواره‌های gps یا موقعیت‌یاب وجود ندارد از آنتن‌های BTS موبایل برای موقعیت‌یابی استفاده می‌کند.

ردیاب خودرویی رویال جی پی اس مدل پن تایپ اکو Pen type Eco

یکی از کوچکترین ردیاب‌های خودرویی جهان با ابعاد کوچک‌تر از یک قلم است. بنابراین به بهترین نحو قابل اختفاء است.

ردیاب خودرویی رویال جی پی اس مدل پن تایپ اکو Pen type Eco منحصر به‌فرد دارای سنسور نور بوده و در صورت نصب در محل‌هایی مانند صندوق عقب در صورت گشودن صندوق توسط سارقین می‌توان مطلع شد. ردیاب پن تایپ اکو رویال جی پی اس مجهز به باتری پشتیبان و حافظه داخلی است. این ردیاب مجهز به خاموش‌کننده خودرو است.

این ردیاب مجهز OTA و AGPS بوده یعنی در زمان‌هایی که پوشش ماهواره‌های gps یا موقعیت‌یاب وجود ندارد از آنتن‌های BTS موبایل برای موقعیت‌یابی استفاده می‌کند. سازگاری با اپلیکیشن رویال جی پی اس امکان ردیابی بر خط و مرور مسیرهای گذشته متحرک را آسان کرده است. در صورت عدم دسترسی به اینترنت بستر GSM برای ردیابی مبتنی بر پیامک را فراهم شده است. همچنین می‌توان امکان تماس تلفنی را جهت برخی از اخطارها فعال کرد (مانند اخطار قطع برق ردیاب). این ردیاب مجهز به سنسور لرزشی و سنسور جابجایی است.

ردیاب خودرویی رویال جی پی اس مدل Monitor Eco مانیتور اکو

یکی از محبوب‌ترین ردیاب‌های رویال جی پی اس مدل مانیتور اکو است. ردیاب خودرویی رویال جی پی اس مدل Monitor Eco مانیتور اکو مجهز به سیستم هوشمند شنود انحصاری با قابلیت حذف نویز جهت قابل تشخیص‌سازی مکالمات است. باتری قدرتمند تا یک‌روز بعد از قطع برق همچنان کار می‌کند. این ردیاب امکان خاموش کردن خودرو در حالت فوق ایمن را دارد، یعنی در هنگام ارسال دستور خاموش کردن خودرو، تنها در زمانی خودرو خاموش می‌شود که خودرو متوقف باشد و آنتن‌دهی اپراتور در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است که در صورت خاموش شدن خودرو در حرکت ممکن است صدمات شدیدی به خودرو و راکبان آن وارد شود. این ردیاب دارای سنسور گرانشی سه بعدی داخلی و نیز حسگر تشخیص روشن بودن خودرو است.

ردیاب مغناطیسی

ردیابی دقیق و برخط در لحظه متحرک با استفاده از گیرندگی فوق‌العاده ردیاب نسل چهارم مجهز به OTA و AGPS در ردیاب رویال جی پی اس مدل مگنت امکان‌پذیر شده است. امکان نگهداری سابقه مسیر طی شده در اپلیکیشن موبایل و وب سایت ردیاب وجود دارد.

مگنت بسیار قوی در این ردیاب امکان اتصال آن به انواع متحرک‌ها را فراهم کرده است. باتری لیتیومی این دستگاه امکان کار به به مدت یک‌ماه با یک شارژ را فراهم ساخته است.

دو ویژیگی فوق‌العاده:

1. دارای آنتن داخلیGSM و GPS
2. داری عملکرد انحصاری Energy saving +Data saving که مصرف انرژی را تا 80 درصد و مصرف دیتای سیم کارت را تا 65درصد کاهش می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زاگرس سیستم

رویـال جی پی اس فعالیت خود را در زمینه تامین، تولید، پخش و پشتیبانی انواع سیستم های ردیاب اعم از خودرو و مغناطیس و شخصی در سال 1386 آغاز نمود. اکنون یکی از بزگترین شرکتهای مطرح در این زمینه می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021427*****
[نمایش اطلاعات]