اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970220295138804

طراحی و تولید انواع پرشر سویچ (Pressure Swtich) درشرکت فناوری پاک پایارشد

کد: 13970220295138804

https://goo.gl/4ZYfDB

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت فناوری پاک پایارشد توانایی طراحی، بومی‌سازی و تدوین دانش فنی تولید انواع پرشر سویچ دیافراگمی Diaphragm Pressure Switch را دارد.

تولید کننده پرشرسویچ Pressure Switch
نمونه محصول تولیدی شرکت فناوری پاک پایارشد درزمینه تولید Pressure Switch

 شرکت فناوری پاک پایارشد payaroshd.ir موفق شد نیاز صنعت به واردات یک نوع پرشر سویچ Pressure Switch را از طریق فرآیند مهندسی معکوس، تست‌های لابراتوری و عملکردی و تولید در مقیاس نیمه صنعتی برطرف کند واکنون علاوه بر رفع نیاز صنعت، این شرکت موفق شده است دانش فنی طراحی و ساخت پرشر سویچ‌های دیافراگمی را در کشور بومی‌سازی کند.

اکنون این شرکت قادر است براساس تجارب کسب شده نیاز دیگر صنایع مرتبط با حوزه ابزار دقیق را در بخش کلیدهای on-off پنوماتیکی و پرشر سویچ‌های دیافراگمی را به صورت کاملا  علمی و فناورانه طراحی و تولید کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایارشد

شرکت فناوری پاک پایارشد (به اختصار پایارشد) شرکتی غیردولتی است که به شماره ثبت 46553 درسال 1390 با همکاری و مشارکت گروهی از اساتید با سابقه دانشگاه ها و مراکز تحقیقات صنعتی و کارشناسان خبره ساخت و تولید کشور تاسیس گردیده است . در پایا رشد با کسب مهارت های نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی برفناوری های پیشرفته و نوین در زمینه بومی سازی بر پایه مهندسی معکوس ، طراحی و ساخت را بصورت مستمر پاسخگو هستیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید