اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970224295618822

همکاری با تیم کاری آی کورسرا به صورت نامحدود و در فضای پژوهشی پارک علم و فناوری

مادام العمر استخدام شوید!

کد: 13970224295618822

https://goo.gl/kvMCPA

، مشهد , (اخبار رسمی): آیا به دنبال کاری با آینده تضمین شده هستید؟ باتوجه به شرایط کسب‌وکار حال حاضر و اوضاع نیروی انسانی در شرکت‌ها، تیم کاری آی کورسرا تصمیم به ایجاد یک رویکرد جدید در جذب نیروی انسانی گرفته است.

مادام العمر استخدام شوید!
با تیم آی کورسرا همکار شوید ...

هیچ کس برای حفظ تعادل و تراز دفتر حساب مالی شرکت اخراج نخواهد شد. حتی اشتباهاتی که گران تمام می‌شوند یا عملکرد ضعیف افراد علت اصلی برکناری آنها از شغل نیست. در هر دو مورد، شرکت زمانی را برای کمک به درک مشکلات افراد اختصاص خواهد داد و به آنان در حل و برطرف کردن مشکل کمک خواهد کرد.

کارکنان شرکت آی کورسرا مانند ورزشکاری که دوره افول را طی می‌کند اخراج نمی‌شوند بلکه مدیریت می‌شوند و تحت تعلیم قرار می‌گیرند.

فقط در یک حالت کارمند اخراج می‌شود که عملکردی خلاف ارزش‌های والای اخلاقی شرکت داشته باشد یا با جدیت برای تضعیف موقعیت کاری همکارانش تلاش کند به عبارت دیگر در تلاش برای از بین بردن حلقه امن شود.

لذا این امر باعث می‌شود تا ما زمان بیشتری را صرف برررسی رزومه‌های کاری افراد متقاضی داشته باشیم و برای پذیرش و گزینش فقط تجربه و مهارت را مدنظر قرار نمی‌دهیم بلکه وقت زیادی را صرف ارزیابی شخصیت متقاضیان می‌کنیم.

در این راستا از علاقه‌مندان برای موقعیت‌های شغلی زیر دعوت به عمل می‌آید:

1- برنامه نویس php مسلط به فریم ورک yii2

2- کارشناس فروش و بازارسازی

3- کارشناس سئو و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

4- دعوت از مدرسین در حوزه‌های آموزشی: مهندسی، نرم‌افزاری، برنامه‌نویسی، روانشناسی خانواده و کار، کارآفرینی و بازاریابی جهت تدریس و محتوا سازی

نکاتی پیرامون شرایط اولیه پذیرش:

محدودیت سنی بین 20 تا 28 تنها محدودیت موجود در فرایند استخدامی است.

برای استخدام محدودیت جنسیتی نداریم و هم آقا و هم خانم می‌توانند درخواست خود را ارسال کنند.

همچنین دانشجویان هم می‌توانند جهت گذراندن دوره کارآموزی خود و افزایش میزان توانمندی‌ها نیز درخواست دهند در نهایت فرد به استخدام در شرکت در می‌آید.

علاوه بر موارد فوق اگر تمایل به همکاری به عنوان مدرس را دارید و می‌خواهید از تخصص و دانش خود در آمد‌زایی کنید می‌توانید در بخش آموزش با تیم کاری آی کورسرا همکار شوید.

علاقه‌مندان برای ارسال درخواست خود و جهت آگاهی از دیگر فرصت‌های شغلی می‌توانند وارد سایت آی کورسرا شوند و یا رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند.

مهم‌ترین نکته در شرکت آی کورسرا نسبت به کارمندان تعهدی مادم العمر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه آموزش مجازی آی کورسرا

اگر دارای تخصص یا مهارتی هستید و می خواهید دانش خود را در فضای اینترنت با هزاران نفر به اشتراک بگذارید با سامانه بیان نو، آموزشگاه مجازی با برند و لوگوی خودت رو بساز و مدیر کسب و کار خودت باش. با سامانه بیان نو یک فروشگاه اینترنتی نمی سازید در این سامانه کلیه امکانات لازم برای ایجاد یک بستر آموزش به صورت مجازی فراهم شده مثل: امکان تعامل فراگیران با هم و با استاد از طریق تالار گفتگو و ورک شاپ، امکان برگزاری ویدیوکنفرانس برای ارتباط برخط، امکان آزمون آنلاین و ارسال تمرین ها، گزارش گیری حضور و غیاب فراگیران و میزان فعالیت آنها در کلاس، قابلیت کد تخفیف و ساخت صفحه گالری و موارد زیاد دیگه که پیشنهاد میکنم بخش امکانات رو مطالعه بفرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام