اطلاعات تماس
  • 021۸۸۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295668829

«واوخوان» برایمان کتاب می‌خواند

کد: 13970225295668829

https://goo.gl/4jNXSQ

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب‌های صوتی در واوخوان با سبک و کیفیت خاصی به صورت قانونی تولید و منتشر می‌شوند و کلیه حقوق ناشرین و مولفین از فروش کتاب‌ها محفوظ است.

«واوخوان» برایمان کتاب می خواند
«واوخوان» برایمان کتاب می‌خواند

«واوخوان» کتاب‌های مورد علاقه‌ی ما را برایمان می‌خواند. علاقه‌مندان به کتاب، همیشه با اظهار تأسف اعلام می‌کردن که فرصت لازم را برای خواندن کتاب‌های مورد علاقه‌شان ندارند.

براساس گزارش خبرنگار ما، دو سالی است که تنی چند از دوست‌داران کتاب و کتاب‌خوانی، شرکتی را راه‌اندازی کرده و در زمینه گویا ساختن کتاب‌های خاموش داخل قفسه‌ها البته به زبانی خوش و شنیدنی اهتمام ورزیده‌اند.

به نظر می‌رسد که با توجه به کمبود وقت افراد دوست‌دار کتاب، اکنون آنان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن واوخوان کتاب‌های مورد علاقه را به زبانی گوش‌نواز بشنوند و هم‌زمان مجبور به متوقف کردن کار روزانه‌شان نیز نباشند.

کتاب‌های صوتی در واوخوان با سبک و کیفیت خاصی به صورت قانونی تولید و منتشر می‌شوند و کلیه حقوق ناشرین و مولفین از فروش کتاب‌ها محفوظ است.

اپلیکیشن رایگان واوخوان اکنون در پلی استور و اپ استور برای کاربران اندروید و آیفون با بیش از ۴۰۰ کتاب در دسترس قرار دارد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

واوخوان

کتاب‌های صوتی در واوخوان با سبک و کیفیت خاصی بصورت قانونی تولید و منتشر می‌شوند و کلیه حقوق ناشرین و مولفین از فروش کتاب‌ها محفوظ است.

اطلاعات تماس
  • 021۸۸۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سرگرمی و تفریح