اطلاعات تماس
  • 091392*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295718830

اقامتگاه بوم‌گردی پر طرفدار در فرحزاد کجاست؟

کد: 13970225295718830

https://goo.gl/YX7ak5

، اصفهان , (اخبار رسمی): اقامتگاه بوم‌گردی ساحل کویر با سبکی قدیمی و زیبا در دل کویر با حوضی در میان حیاط بزرگش که دور تا دور آن را اتاق‌هایی با پنجره‌های زیبا پر کرده است، حال و هوای کویری را دلچسب‌تر می‌کند.

اقامتگاه بوم گردی پر طرفدار در فرحزاد کجاست؟
اقامتگاه بوم‌گردی پر طرفدار در فرحزاد کجاست؟

یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعتی ایران، کویرهای آن است، کویرهایی که یک‌بار سفر به آنها کافی است تا برای همیشه افسون آن بمانید و رفتن به کویر فرحزاد دقیقا این حس را در فرد بوجود می‌آورد.

ساحل کویر؛ اقامتگاه بوم گردی پرطرفدار در فرحزاد است.

غلتیدن در میان شن‌های نرم کویر در زیر نور خورشید و تماشای ستاره‌های زیبای آسمان در شب در میان حیاط اقامتگاه قطعا خاطره‌ای است که هیچگاه از ذهن پاک نمی‌شود. 

اقامتگاه بوم‌گردی ساحل کویر با سبکی قدیمی و زیبا در دل کویر با حوضی در میان حیاط بزرگش که دور تا دور آن را اتاق‌هایی با پنجره ‌های زیبا پر کرده است، حال و هوای کویری را دلچسب‌تر می‌کند.

ساحل کویر ۱ دارای ۷ اتاق و ساحل کویر ۲ دارای ۶ اتاق است. البته امکانات رفاهی نظیر شوفاژ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و …. اقامت در روستای فرحزاد را برای هر مسافری که قصد ماندن در شب‌های کویری دارد، آسوده می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو اقامتگاه بوم گردی ساحل کویر با شماره ۰۹۱۳۹۲۳۹۶۰، یک ماه زودتر اقدام کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اقامتگاه بوم گردی ساحل کویر

اقامتگاه بوم گردی ساحل کویر در کنار کویر زیبای در روستای فرحزاد قرار گرفته است. غلتیدن در میان شن های نرم کویر در زیر نور خورشید و تماشای ستاره های زیبای آسمان در شب در میان حیاط اقامتگاه قطعا خاطره ایست که هیچگاه از ذهن پاک نمی شود.

اطلاعات تماس
  • 091392*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی