اطلاعات تماس
  • 011520***** - 091249*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970226296018840

سوالاتی از سوی خریداران در رابطه با فروش ویلا در شمال

کد: 13970226296018840

https://goo.gl/4ejiU9

، نوشهر , (اخبار رسمی): بعضی مواقع شما یا هر فرد خریداری با دیدن ویلایی که برای فروش به شما معرفی شده سوالاتی در ذهن‌تان نقش می‌بندد و یکی از این پرسش‌ها می‌تواند، سوال در مورد دلایل فروش ویلا توسط مالک ویلا یا ملک و زمین مورد نظر در شمال باشد، یا مالک چرا می‌خواهد ویلا به این خوبی را بفروشد.

سوالاتی از سوی خریداران در رابطه با فروش ویلا در شمال
سوالاتی از سوی خریداران در رابطه با فروش ویلا در شمال

پایه و اساس ملک و مصالحی که در ویلا اجرا شده از دید خریدار خصوصا در مرحله سفت کاری ویلا پنهان است و در مجموع امکان اینکه سازنده ویلا بتواند ویلایی کاملا لوکس با کمترین هزینه بسازد وجود دارد

البته این سوال به جایی است که در بعضی از ویلاهای به ظاهر لوکس با قیمت پایین‌تر از قیمت منطقه توسط خریدار مطرح می‌شود، برای روشن شدن این موضوع با مثالی آغاز می‌کنیم.
به عنوان مثال سوالی که به تازگی پرسیده شد این است که، علت فروش ویلای لوکس در شمال با موقعیت مکانی و قیمت مناسب از سوی مالک چه می‌تواند باشد؟

آیا ویلا دارای ایرادی است؟

در پاسخ به این سوال می‌توان به چند نکته اشاره کرد. علی رغم جواب‌هایی که از سمت مالکین یا فروشنده ویلا می‌شنویم و آن این است که، علت را پول لازم بودن یا نیاز مالی به فروش ویلا و ... عنوان می‌دارند. ولی در واقع می‌توان فهمید که علت فروش ویلا زیر قیمت، کیفیت پایین‌ساخت در مرحله سفت کاری که از دید عوام پوشیده است باشد و همچنین عدم داشتن سند و پایان کار و یا امکان اینکه در دسته ویلاهای ممنوعه و ... باشد، یا اینکه ویلا چنانچه در شهرک قرار دارد فروشنده باید تسویه حساب شهرک را در هنگام فروش به خریدار تحویل دهد، چرا که دیده شده بعضی از ویلاهای شهرکی در شمال بدهی چند ده میلیونی داشته و بدون اطلاع مدیر شهرک و اخذ تسویه حساب با قیمت به ظاهر پایین‌تر اقدام به فروش کنند. برای فریب خریدار از چنین جواب و الفاظی چون نیاز مالی و ... استفاده می‌کنند، در این جا خریدار باید هنگام خرید ویلا تمامی موارد را مورد توجه قرار داده و با بررسی موارد اقدام به خرید کند.

گاهی اوقات مالکینی هم هستند که واقعا به پول ویلا احتیاج دارند و برای مهاجرت از کشور یا خرید ویلایی لوکس‌تر در منطقه‌ای بهتر یا خرید ویلای بزرگ‌تر یا خرید مغازه و خرید آپارتمان در شهر خود یا ... که قابل قبول هم از سوی مشتری و خریدار است وجود داشته باشند.

در این میان کسی که باید صحت کلام فروشنده را ثابت کند کسی جز مشاور املاک نیست که به این شغل، موقعیت و منطقه آشنایی کامل دارد و در راستای وظیفه مشاور املاک در خصوص خریدی امن برای مشتری صحه گذارد.


سوال متداول دیگر این است که برخی از ملک‌ها علی رغم لوکس بودن، قیمت زیادی ندارند، چرا؟

برای خریدار یک سری کلیات واضح و روشن که بصری است قابل‌درک و رویت است ولی پایه و اساس ملک و مصالحی که در ساختمان اجرا شده از دید خریدار خصوصا در مرحله سفت کاری ویلا پنهان است و در مجموع امکان اینکه سازنده ویلا بتواند ویلایی کاملا لوکس با کمترین هزینه بسازد وجود دارد، ولی از عمر این ملک به ظاهر نوساز چند سالی نمی‌گذرد که عیوب خود را آشکار می‌کند. از طرف دیگر صحت و اصل بودن سند ملک و پایان کار هم ممکن است ملاک بر ارزان بودن ملک باشد، امتیازات آب، برق، گاز و خیلی عوامل دیگر نظیر معارض داشتن ملک و عدم استعلام از اداره ثبت از سوی خریدار و ندانستن این موضوع در این موارد هم می‌تواند تاثیر گذار باشد و شما توانایی آن را دارید که به کمک مشاور املاک از صحت و سقم تمام این موارد اطمینان حاصل کنید.

سوال دیگر می‌تواند این باشد که آیا فروش این ویلا که می‌خواهید بخرید بعد از مدتی استفاده، سریع و یا سودآور خواهد بود؟

پاسخ به این سوال نیز  به طور گسترده با شناخت منطقه از لحاظ توریستی بودن و کشش خرید در منطقه مورد نظر و فرهنگ بومی اجتماعی آن منطقه با کمی تحقیق قابل کشف خواهد بود، از دید جزیی‌تر شناخت محیط اطراف و بررسی امنیت ویلا از دریچه سندیت و مدارک مربوطه و قرارگیری ویلا در محیط امن خرید می‌تواند صورت پذیرد، در اینجا هم می‌توان به مشاور املاک مربوطه که به آن اعتماد کامل دارید بررسی موارد فوق را به عهده او بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانیان مسکن

فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن فروش ویلا و خرید ویلا در شمال (ویلای ساحلی، ویلای جنگلی)

اطلاعات تماس
  • 011520***** - 091249*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان