اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970226296030227

به همت آزمونگر راویان مدیریت (آرم سرت) و در تاریخ 17 و 18 خرداد

دوره آموزشی تفسیر آزمون و شناسایی تقلبات فرآورده‌های لبنی برگزار می‌شود

کد: 13970226296030227

https://goo.gl/uR6n2e

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی تفسیر آزمون و شناسایی تقلبات فرآورده‌های لبنی با حضور مسئولین کنترل کیفیت در تاریخ 97/03/17و 97/03/18 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی  تفسیر آزمون و شناسایی تقلبات فرآورده های لبنی  برگزار می‌شود
اطلاعات تکمیلی دوره اموزش تفسیر آزمون و شناسایی تقلبات فرآورده های لبنی

به گزارش روابط عمومی آزمونگر راویان مدیریت (آرم سرت)، دوره آموزشی  تفسیر آزمون و شناسایی تقلبات فرآورده‌های لبنی با حضور مسئولین کنترل کیفیت در تاریخ 97/03/17و 97/03/18 به میزبانی تهران توسط این شرکت برگزار می‌شود.

محمد مدرس صادقی مدیر عامل آزمونگر راویان مدیریت (آرم سرت) هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش لبنیات بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت لبنی، بستر پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

مدرس صادقی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره جزء برترین دوره‌های مرتبط با لبنیات است که کمتر در کشور برگزار می‌شود.

وی مدرس دوره آموزشی  تفسیر آزمون و شناسایی تقلبات فرآورده‌های لبنی را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: دکتر شهریار دبیریان از  متخصصانی است که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: دوره‌های مرتبط با فرآورده‌های لبنی را تفکیک شده برگزار خواهیم کرد.

شایان ذکر است دوره توسط دکتر دبیریان آموزش داده می‌شود و پس از پایان دوره گواهینامه بین‌المللی EqualAssurane استرالیا دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو و دارای امتیاز بازآموزی برای مسئولین کنترل کیفیت اعطا می‌شود.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه 390000 تومان دریافت خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت ایوند را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی آرم سرت

شرکت آزمونگر راویان مدیریت شرکتی است که در زمینه آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی به سازمانها و نیز ارزیابی سیستمهای مدیریتی توسط انجام ممیزی های بی طرفانه، مستقل و نظام مند شخص ثالث و نیز کسب شواهد ممیزی بمنظور مقایسه آنها با معیارهای ممیزی از جمله استانداردهای بین المللی تأسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]