اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970227296068844

آغاز فعالیت انجمن عروس نت

شروع فعالیت رسمی وب‌سایت عروس نت

کد: 13970227296068844

https://goo.gl/VVvtre

، تهران , (اخبار رسمی): عروس نت، جامع‌ترین وب سایت راهنمای انتخاب خدمات عروسی در تمام نقاط کشور است که به عروس و دامادهای گرامی کمک می‌کند تا بهترین و مناسب‌ترین خدمات را با توجه به نیاز و بودجه خود برای جشن عروسی‌شان برگزینند.

شروع فعالیت رسمی وب سایت عروس نت
شروع فعالیت رسمی انجمن عروس نت

صاحبان برندها و مشاغل مرتبط با مراسم عروسی نیز می‌توانند خدمات خود را در این وب سایت به صورت رایگان ثبت کنند

عروس نت، جامع‌ترین وب‌سایت راهنمای انتخاب خدمات عروسی در تمام نقاط کشور است که به عروس و دامادها کمک می‌کند تا بهترین و مناسب‌ترین خدمات را با توجه به نیاز و بودجه خود برای جشن عروسی برگزینند.

به همین منظور عروس نت به معرفی تالارهای عروسی، باغ تالارها، شرکت‌های تشریفات مجالس، آتلیه‌ها، آرایشگاه‌های عروس و داماد و در مجموع هر آنچه که برای برگزاری یک جشن عروسی رویایی لازم است، پرداخته است.

همچنین کاربران می‌توانند با ثبت نام در بخش انجمن عروس نت تجربیات خود در زمینه‌های مختلف را با دیگران به اشتراک گذاشته و از تجربیات و نظرات دیگران نیز بهره‌مند شوند.

به گفته محسن رحمانیان، موسس این وب سایت، هدف اصلی وب سایت عروس نت کمک به زوج‌های جوان در جهت انتخاب بهترین خدمات عروسی با توجه به بودجه و نیاز خود است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت انجمن عروس نت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن عروس نت

عروس نت،جامع ترین وب سایت راهنمای انتخاب خدمات عروسی در تمام نقاط کشور است که به عروس و دامادهای گرامی کمک میکند تا بهترین و مناسبترین خدمات را با توجه به نیاز و بودجه ی خود برای جشن عروسی شان برگزینند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]