اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970304297368892

با سلیقه خود به سفر بروید

نسخه جدید وب سایت تراولیو آمد

کد: 13970304297368892

https://goo.gl/F1aymd

، تهران , (اخبار رسمی):  شما می‌توانید در تراولیو خدمات مختلف را مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به صورت اقساط پرداخت کنید. بخش اقساط در تابستان 97 راه اندازی می‌شود. 

نسخه جدید وب سایت تراولیو  آمد
نسخه جدید وب سایت تراولیو آمد

 شما میتوانید در تراولیو خدمات محتلف  را مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید همچنین  میتوانید  به صورت اقساط پرداخت کنید  بخش اقساط در تابستان 97 راه اندازی میشود 

تراولیو برای اولین بار روش جدیدی را برای رزرواسیون تور در پیش گرفته است. دیگر نیازی نیست با کانتر آژانس ها ساعت ها صحبت کنید. وارد صفحه تور شوید، بگوید چند اتاق می‌خواهید، براساس نوع اتاق انتخاب کنید، خدمات ویژه خود را انتخاب کنید، هر آنچیزی که در سفر می‌خواهید داشته باشید بر اساس شرایط و محدودیت های خود انتخاب کنید و  تور خود را طراحی کنید و در آخر پرداخت آنلاین کنید. همه این رفتار  و اتفاقات در 3 دقیقه انجام می‌شود. 

این همه امکانات تراولیو نیست. شما می‌توانید در تراولیو خدمات مختلف  را مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید همچنین  می‌توانید  به صورت اقساط پرداخت کنید بخش اقساط در تابستان 97 راه اندازی می‌شود .

پس چرا منتظر هستید به سایت تراولیو بروید و تور خود را انتخاب کنید 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تراولیو

تراولیو یک بازارا آنلاین مقایسه ای تور میباشد که بر اساس سلایق و رفتار و محدودیت ها و شرایط شما به شما تور پیشنهاد میدهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]