اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970304297418882

درباره کانکس اورژانس

معرفی کانکس اورژانس

کد: 13970304297418882

https://goo.gl/XToZV2

، تهران , (اخبار رسمی): در میان انواع مختلف کانکس دسته‌ای نیز وجود دارند که در میانه راه‌ها و جاده‌ها قرار داده می‌شود و در کناره جاده‌های بیابانی نیز می‌توان آن را مشاهده کرد.

معرفی کانکس اورژانس
کانکس اورژانس

در درون این کانکس‌ها که به نام کانکس امدادی نیز شناخته می‌شوند کلیه تجهیزات امدادی و اورژانسی قرار داده شده است

در درون این کانکس‌ها که به نام کانکس امدادی نیز شناخته می‌شوند کلیه تجهیزات امدادی و اورژانسی قرار داده شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به تمام افراد و مسافرانی که در بین راه دچار آسیب و سانحه‌ای شده‌اند کمک کرده و امدادرسانی کرد.

این دسته از کانکس‌ها دارای مدل‌های گوناگونی هستند که در خصوص آنها اتاق و سرویس بهداشتی و اتاقی که ویژه سرم است و اتاق استراحت قرار داده شده است و در برخی از این کانکس‌ها می توان اتاقی برای نماز خواندن و اتاقی برای انجام امور اداری پرسنل مشاهده کرد.

درباره کانکس اورژانس بیشتر بدانید

کانکس اورژانس دارای مزیت‌هایی است که یکی از مهم‌ترین آنها حضور سریع نیروهای امدادی در میانه راه است که موجب می‌شود افرادی که در جاده‌ها به این مراکز نیاز دارند بتوانند بهتر و سریع‌تر دسترسی داشته باشند و با سهولت بیشتری بتوانند مشکل خود را برطرف کنند.

کانکس اورژانس دارای قابلیت‌های ویژه ای است که یکی از مهمترین آن‌ها عایق‌بندی مناسب در برابر سرما و گرما استکه موجب می‌شود افراد در زمان حضور در این کانکس‌ها دسترسی بیشتری داشته باشند.

کیفیت و جنس این نوع از کانکس‌ها به‌گونه‌ای است که در مقابل پوسیدگی و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند و همین مساله موجب می شود تا طول عمر بیشتری داشته باشند.

طراحی داخلی کانکس اورژانس

طراحی داخلی این کانکس‌ها به گونه‌ای است که در تولید آنها سلیقه مشتریان و سفارش‌دهندگان نیز در نظر گرفته می‌شود و همین مساله موجب می‌شود تا افراد راحتی بیشتری داشته باشند.

این دسته از کانکس‌ها به دلیل اینکه در جاده‌ها و راه‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از مواد اولیه بسیار خوب و باکیفیتی تولید شوند تا در مقابل شرایط جوی و عوامل غیر طبیعی و بلایایی طبیعی ماندگاری بیشتری داشته باشند و بتوانید خرید کانکس بهتری را داشته باشید.

کانکس اورژانس دارای مزیت‌های بسیاری هستند که در این بین می‌توان امکان جابجایی از محلی به محل دیگر را نام برد که کارایی این دسته از کانکس‌ها را دو چندان می‌کنند.

کانکس اورژانس را می‌توان مجددا مورد استفاده قرار داد و در مقابل گرما و سرما از دوام بسیار زیادی برخوردار هستند و در خصوص طراحی دارای ظاهری منحصر به فرد هستند و در کلیه شرایط جوی و در برابر بارندگی قابلیت استفاده را دارا هستند و از مواد اولیه با کیفیتی ساخته می‌شوند که همین مساله موجب می‌شود تا مدت‌های طولانی مورد استفاده قرار بگیرند.

کانکس اورژانس نیز به مانند دیگر انواع کانکس دارای دسته‌بندی دو گانه‌ای می‌باشند که موجب می‌شود به دو دسته چرخ‌دار و ثابت دسته‌بندی شوند که انواع ثابت آن‌ها را تنها در برخی مناطق می‌توان نصب کرد و دیگر امکان جابجایی آن‌ها وجود ندارد.

کانکس‌های چرخ دار این مزیت را دارند که در مناطق مختلف قرار داده شوند و همین مساله به سهولت استفاده از آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

قیمتی که برای این دسته از کانکس‌ها وجود دارد با توجه به ابعاد و طراحی آن‌ها در نظر گرفته می‌شود اما اگر مشتریان سفارشی‌سازی شده آن‌ها را داشته باشند باید این نکته را در نظر بگیرند که برای خرید این دسته از کانکس‌ها باید هزینه بیشتری را بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت یکتا سازه

گروه صنعتی یکتا سازه از سال 1380 به طور مستقل فعالیت خود را در زمینه تولید کانکس خانه و سایر سازه های پیش ساخته آغاز نموده و در طول این سالها با تکمیل تجهیزات و دستگاه های کارخانه ای ،ایجاد کارگاه های ویژه خدمات پس از فروش،تاسیس دپارتمان طراحی،تاسیس دپارتمان تحقیقاتی توسعه صنعت پیش ساخته در درون سازمان و تاسیس نمایندگی های فعال در نقاط مختلف ایران به سرعت توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت به خود اختصاص دهد.

اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان