اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970305297500011

جزئیات برگزاری همایش تجربه کسب و کار دیجیتال

کد: 13970305297500011

https://goo.gl/7Np1W2

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش دبیرخانه همایش تجربه کسب و کار دیجیتال این رویداد با حضور استارتاپ‌های مطرح بخش B2B در روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه برگزار خواهد شد.

جزئیات برگزاری همایش تجربه کسب و کار دیجیتال
جزئیات برگزاری همایش تجربه کسب و کار دیجیتال

حسام مناهجی، دبیر همایش تجربه کسب و کار دیجیتال از برگزاری این همایش در دو بخش آموزشی و انتقال تجربه خبر داد. شرکت دانش بنیان دفترشما که خدمات دفتر کار مجازی ارائه می‌دهد برگزار کننده این همایش است.

به گفته مناهجی، پس از استقبال علاقه مندان از سمینار رایگان دیجیتال مارکتینگ که در اردیبهشت ماه امسال با همکاری موسسه آموزش عالی هادی برگزار شد، تصمیم گرفتیم این بار با همکاری استارتاپ های مطرح B2B کشور، همایش دیگری را با رویکردی کاربردی‌تر و تخصصی‌تر برگزار کنیم.

علی دشتی مدیرعامل دفتر شما، هدف از برگزاری این همایش را هم‌افزایی و ایحاد بالانس بین استارتاپ‌های حوزه B2B و B2C عنوان کرد و گفت: در سال‌های اخیر استارتاپ‌ها رشد بسیار خوبی در ایران داشته‌اند که بخش عمده‌ای از این استارتاپ‌ها در حوزه B2C  یعنی ارائه خدمات به مشتری نهایی فعالیت می‌کنند. غالب این شرکت‌ها در تامین سرمایه جهت پرداخت هزینه‌های توسعه خود مانند ارتقا زیرساخت، استخدام نیرو و ... دچار مشکل می‌شوند و اینجا است که توسعه استارتاپ‌های فعال در حوزه B2B می‌تواند به کاهش هزینه‌های این استارتاپ‌ها و شکست نخوردن آنها کمک کند. در این همایش با هدف ایجاد هم افزایی و بالانس بین این دو حوزه، بستری را فراهم کردیم تا این استارتاپ‌ها بتوانند خود را معرفی کرده و در آینده شاهد رشد و توسعه استارتاپ‌های B2B برای رفع نیازهای استارتاپ‌های B2C در اکوسیستم استارتاپی ایران باشیم.

در بخش آموزشی همایش، دکتر محمد مهاجر، مدرس دانشگاه در رابطه با بازاریابی عصبی برای کسب و کارهای دیجیتال سخنرانی خواهد کرد. مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی از بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌های «خدمت نرم افزاری» می‌گوید. سپس کسب و کارهای «خدمت نرم افزاری» موفق ایرانی به اختصار معرفی خواهند شد تا پس از پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان و استراحتی کوتاه بخش دوم همایش که به انتقال تجربه شرکت‌های B2B اختصاص دارد، آغاز شود.

در بخش دوم میزگردی با حضور مدیر عامل کاموا، زرین پال، تسکولو و ایوند برگزار می‌شود و از چالش‌های استارتاپ های B2B خواهیم شنید. شرکت کنندگان هم میتوانند پرسش‌های خود را از حاضران در پنل بپرسند. در نهایت با پذیرایی و افطاری همایش به پایان خواهد رسید.

همایش تجربه کسب و کار دیجیتال از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۷ در موسسه آموزش عالی هادی به آدرس تهران بزرگراه شیخ فضل الله جنوب، خیابان سازمان آب، خیابان حاجی پور امیر، خیابان کریمان، جنب مجتمع مسکونی نگین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند از اینجا بلیت همایش را تهیه کنند. همچنین با استفاده از کد تخفیف akhbarrasmi  می‌توانند این بلیت را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

علاقه‌مندان همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا تمایل به شرکت در همایش به عنوان حامی مالی و رسانه‌ای با دبیرخانه همایش به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۴۶۴ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]