اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970306297698901

مکانی برای عرضه محصولات و کتب شهدایی

نمایشگاه و فروشگاه دایمی ستارگان درخشان

کد: 13970306297698901

https://goo.gl/jPKe3R

، اصفهان , (اخبار رسمی): فروشگاه و نمایشگاه دایمی کتاب دفاع مقدس استان اصفهان با مجموعه‌ای شامل هزار عنوان کتاب درباره فرهنگ ایثار و شهادت در مجاورت پل تاریخی سی و سه پل صفحاتی از رشادت های مردم این دیار را در معرض نمایش عموم قرارداده است.

فروشگاه و نمایشگاه ستارگان درخشان علاوه بر فروش کتاب بعنوان ناشر تخصصی کتاب دفاع مقدس نیز فعالیت دارد و تا کنون توانسته است 600 عنوان کتاب به چاپ برساند.

فروشگاه و نمایشگاه دایمی کتاب دفاع مقدس استان اصفهان با مجموعه ای شامل هزار عنوان کتاب درباره فرهنگ ایثار و شهادت در مجاورت پل تاریخی سی و سه پل صفحاتی از رشادت های مردم این دیار را در معرض نمایش عموم قرارداده است.

این فروشگاه بصورت تمام وقت فعالیت دارد و برای بازدید عموم آزاد میباشد. در مجموعه ی گردآوری شده سعی گردیده کتاب های شاخص انتشاراتی همچون ستارگان درخشان،سوره مهر،نشر 27، نشر صریر و ... تهیه گردد. این نمایشگاه تخفیفات و طرح های ویژه ای نیز برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی تدارک دیده است. در حال حاضر این مجموعه با ارگان های مختلفی اعم از دولتی و غیر دولتی در حال همکاری می باشد و تلاش نموده است علاوه بر عرضه ی کتاب ،محصولات فرهنگی مذهبی را نیز با قیمت مناسب در اختیار عموم قرار دهد.

فروشگاه و نمایشگاه ستارگان درخشان همچنین بعنوان ناشر تخصصی کتاب دفاع مقدس نیز فعالیت دارد و تا کنون توانسته است 600 عنوان کتاب به چاپ برساند. مکان نمایشگاه و فروشگاه ستارگان درخشان ابتدای چهارباغ بالا در جوار پل تاریخی سی و سه پل می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه و نمایشگاه کتاب

ستارگان درخشان وابسته به مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بسیج سپاه صاحب الزمان

اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]