اطلاعات تماس
  • 092264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970306297818893

علی مقدم، برای اولین بار مهمان شهر تبریز بود

سمینار تکنیک‌های طلایی موفقیت در کسب‌وکار و زندگی در تبریز برگزار شد

کد: 13970306297818893

https://goo.gl/7jdxFo

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار تکنیک‌های موفقیت در کسب و کار و زندگی با سخنرانی علی مقدم که دارای دکترای مدیریت راهبردی کسب‌وکار و عضو انجمن‌های بازاریابی آمریکا و انجمن مدیریت راهبردی و آینده‌نگاری و مشاوران مدیریت ایران است، در بزرگترین فرهنگسرا و مجموعه فرهنگی آموزشی شمال‌غرب کشور در تبریز برگزار شد.

سمینار تکنیک های طلایی موفقیت در کسب وکار وزندگی در تبریز برگزار گردید.
سمینار تکنیک‌های طلایی موفقیت در کسب‌وکار و زندگی در تبریز برگزار شد

علی مقدم که دارای گواهی شایستگی مدیریت اروپا است هدف از برگزاری این سمینار عظیم را برنامه‌ریزی مغز برای افزایش خودکار درآمد، تحول پایدار در زندگی شغلی و اجتماعی، اسرار مدرن کارآفرینی و توسعه کسب و کار و همچنین مدیریت موفقیت با حفظ آرامش عنوان کرد.

مقدم در ادامه، ضمن ارائه راهکارهای مفید در جهت کشف استعدادها و چگونگی استفاده از ابزارها و اهرم‌های ثروت‌ساز جهت برداشتن گام‌های بلند در راستای کشف و رسیدن به قله‌های رفیع موفقیت اذعان کرد: با توجه به اینکه در رویداد بزرگ تبریز 2018 نیز قرار گرفته‌ایم امیدوارم مطالب مطروحه در این گردهمایی موجبات کامیابی و شناساندن چهره‌های برتر کسب درآمد تبریز در مقاطع مختلف شغلی و صنفی در سطح کشور و بین‌الملل باشد.

این نابغه تکنیک‌های کسب وکار مهم‌ترین هدف این همایش را که با سعی و تلاش موسسه یک دو سه تبریز منعقد شده آشنایی شرکت‌کنندگان با روش‌های هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و رسیدن به اهداف و آرزوهایی است که در طول کسب و کار و زندگی همواره در فکر رسیدن به آنها بودند بیان کرد. 

علی مقدم همچنین در این همایش، تبریز را جزو بهترین‌ها قلمداد کرده و با عنایت به استقبال گسترده شهروندان ابراز امیدواری کردند که در سایه این دقت نظر و حضور گرم مخاطبین به زودی تبعات و اثرات مثمر ثمر این گردهمایی را حداقل در بین 100 نفر برتر شهر تبریز شاهد خواهیم بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک کسب و کار آمیدا

آموزش و مشاوره برنامه ریزی استراتژیک - بازاریابی و فروش - مدیریت کسب و کار - برندینگ - منابع انسانی - توسعه فردی و سازمانی

اطلاعات تماس
  • 092264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | روانشناسی و موفقیت