اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970308298078913

شروع عکاسی فضای باز کودک در آتلیه سویل استودیو

کد: 13970308298078913

https://goo.gl/JQx6L7

، تهران , (اخبار رسمی): هر سال با آغاز فصل بهار و امکان عکاسی فضای باز از کودکان، سویل استودیو اقدام به برگزاری تورها و پکیج‌های متنوع عکاسی فضای باز، جهت بهره‌مندی خانواده‌ها و ثبت خاطرات بدون تکرار فرزندان‌شان در طبیعت زیبا می‌کند.

شروع عکاسی فضای باز کودک
یه روز بیادموندنی از عکاسی در باغ با بنیتای عزیز و روز شروع تور عکاسی فضای باز کودک با این نمونه.

نکته جالب اینکه، پدر و مادر کودک، بیش از خود کودک از عکاسی کودک در فضای باز لذت برده و خاطره این روز برایشان بسیار ماندگارتر می‌شود

هر سال با آغاز فصل بهار و امکان عکاسی فضای باز کودک، سویل استودیو اقدام به برگزاری تورها و پکیج‌های متنوع عکاسی فضای باز، جهت بهره‌مندی خانواده‌ها و ثبت خاطرات بدون تکرار دلبندان‌شان در طبیعت زیبا، می‌کند. 

عکاسی فضای باز کودکان در دو مکان انجام می‌شود، باغ اختصاصی و پارک ایران زمین. هر دو مکان دارای لوکیشن‌های زیبا برای عکاسی کودکان و خانواده آنها است. کودکان علاوه بر گردش در فضای باز، برای عکاسی آماده شده و در مدت زمان یک ساعت، عکس‌هایی فوق‌العاده از آنها تهیه می‌شود. تجربه نشان داده که اکثر کودکان به دلیل حس آزادی و لذت بردن از فضای باز، همکاری بیشتری با عکاس کودک کرده، لذا عکس‌های بسیار زیبا و به یادماندنی گرفته می‌شود. نمونه عکس فضای باز کودکان در صفحه اینستاگرام سویل استودیو نیز قرار داده شده است.

نکته جالب اینکه، پدر و مادر کودک، بیش از خود کودک از عکاسی کودک در فضای باز لذت برده و خاطره این روز برای‌شان بسیار ماندگارتر می‌شود. برای همین، نسبت به گرفتن چندین عکس دسته جمعی خانوادگی اقدام می‌کنند و همیشه از دیدن عکس‌های چاپ شده، لبخند رضایتی از ته‌دل بر روی لبشان می‌نشیند.

همچنین در صورت درخواست، امکان فیلمبرداری از این لحظات برای تهیه کلیپ‌های فانتزی و بسیار زیبا فراهم شده است. بیشترین طرفدار این کلیپ‌ها مربوط به کلیپ بک استیج (پشت صحنه) بوده که علاوه بر یادآوری خاطرات این روز، هنگامی‌که در خانه مشغول دیدن آن می‌شوید، شادی و غلیان احساسات را به ارمغان می‌آورد. نمونه کلیپ‌های فضای باز کودکان در صفحه آپارات سویل استودیو ، قابل مشاهده است.

یک خبر خوب برای خانواده‌هایی که تولد فرزندشان در فصل‌های بهار و تابستان است این است که امکان عکاسی تولد در فضای باز نیز مهیا است. اگر در هنگام رزرو وقت این نکته را یادآور شوید، برای روز عکاسی، تیم حرفه‌ای سویل استودیو، نسبت به دیزاین میز تولد در فضای باز اقدام خواهد کرد. این دیزاین شامل یک میز زیبا با تم مخصوص و با کیک تولد، که طبق سلیقه مشتری انتخاب می‌شود، به همراه بادکنک گازی متناسب با کیک یا تم تولد، است.

به دلیل استقبال خانواده‌ها ، زمان‌های رزرو وقت محدود است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات در خصوص شرایط رزرو وقت می‌توانند سایت آتلیه کودک نوزاد بارداری سویل استودیو، را بررسی و بازدید کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سویل استودیو | SevilStudio.com

آتلیه عکاسی کودک نوزاد بارداری سویل استودیو | SevilStudio.com

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]