اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970308298257273

آغاز رسمی فعالیت پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی هنر هشتم

کد: 13970308298257273

https://goo.gl/QqCazF

، تهران , (اخبار رسمی): پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی (تحلیلی و خبری) هنر هشتم با دریافت مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات، آغاز به کار کرد.

آغاز رسمی فعالیت پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی هنر هشتم
آغاز رسمی فعالیت پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی هنر هشتم

در جلسه مورخ سوم اردیبهشت ۹۷، هیأت نظارت بر مطبوعات با تقاضای صدور مجوز پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی هنر هشتم با شماره مجوز ۸۱۸۰۵ موافقت کرد.

بر اساس این گزارش، پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی (تحلیلی و خبری) هنر هشتم به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی دکتر محمدرضا حقیقی به صورت تخصصی در زمینه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت کرده و محتوای آن با روش تحلیلی و خبری در قالب سایت http://pra8.ir انتشار پیدا می کند.

هنر هشتم بستر و مأمن مناسبی جهت انتشار اخبار، تحلیل ها و یادداشت های تخصصی اساتید دانشگاه، مدیران ارشد روابط عمومی، کارشناسان و دانشجویان رشته های روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی است.

هنر هشتم همچنین با برخورداری از دانش، تخصص و مشاوره شورای سیاستگذاری پایگاه اطلاع رسانی نسبت به انتقال اخبار، دیدگاه ها و نظرات طیف های مختلف فعال در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، می کوشد به عنوان یک پایگاه خبری مورد وثوق، گویای مطالب شما باشد و از این رو امیدواریم امکان ایجاد شده را به عنوان یک فرصت قلمداد کرده و با عضویت در بانک جامع اطلاعات روابط عمومی، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن روابط عمومی ایران

درسال 1346 برای اولین بارمرحله نوینی در شکوفایی هنر روابط عمومی آغاز شد ، و همزمان در اسفند ماه همین سال بنیانگذاران روابط عمومی نوین در ایران برای برقراری ارتباط با انجمن بین المللی روابط عمومی و توسعه و ترویج وشناساندن روابط عمومی به تاسیس انجمن روابط عمومی ایران همت گماردند.‏‏

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها