اطلاعات تماس
  • 091265*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970312298618937

عکاسی خلاقانه؛ تاثیرگذار در جذب مخاطب

کد: 13970312298618937

https://goo.gl/xJXWjM

، تهران , (اخبار رسمی): عکاسی یکی از لذت‌بخش‌ترین شاخه‌های هنر است. کسانی که اهل تفریح و ثبت کردن لحظه‌ها و حتی زیبایی‌های موجود در اطراف خود هستند معمولا انسان‌های خوش‌ذوق و سلیقه هستند.

عکاسی خلاقانه ؛ تأثیرگذار در جذب مخاطب
عکاسی خلاقانه؛ تاثیرگذار در جذب مخاطب
عکاسی خلاقانه ؛ تأثیرگذار در جذب مخاطب
عکاسی خلاقانه؛ تاثیرگذار در جذب مخاطب
عکاسی خلاقانه ؛ تأثیرگذار در جذب مخاطب
عکاسی خلاقانه؛ تاثیرگذار در جذب مخاطب

برای گرفتن عکسی خوب باید با مفاهیم عکاسی یا  تکنیک‌های عکاسی  که شامل فاصله کانونی، دیافراگم، عمق میدان، نسبت‌های ابعادی، تراز سفیدی، کادربندی و … آشنا شویم. به عنوان مثال نقاشی با نور یا طراحی با نور یک تکنیک تصویری است که با استفاده از یک لامپ یا منبع نور دستی تصاویری را خلق می‌کنیم.

البته خلاقیت یک بخش جدانشدنی در هنر عکاسی است. هرچقدر ذوق بیشتری در این زمینه داشته باشید می‌توانید عکس‌های خلاقانه بیشتری بگیرید و بیشترین تأثیر را در مخاطب خود بگذارید.

مثلا عکس‌هایی زیبا از کودکان خلق کنیم و یا در هر شرایطی این خلاقیت را داشته باشیم. مثلا عکاسی به صورت شگفت‌انگیز یک نوع خلاقیت در عکاسی است. عکاسی شگفت‌انگیز به طور کامل احساسات را بیان می‌کند و باعث می‌شود که افراد راحت بتوانند مطرح شوند، عکاسی شگفت‌انگیز، نمونه‌ای از عکاسی است که در آن آثار شگفتی به وجود می‌آوریم. معمولا یکی از بهترین و خاص‌ترین و البته سخت‌ترین نوع عکاسی است. سخت بودنش از آن جهت است که شما باید به موقعیت سوژه مورد نظر، نور، رنگ و … توجه بسیار زیادی بکنید تا آثار بسیار شگفت‌انگیزی خلق کنید.

گاهی برای خارق‌العاده ساختن عکس‌هایی که گرفتیم لازم است با نرم‌افزارهای ویرایش عکس مانند فتوشاپ آشنا باشیم که بتوانیم عکس‌های فرا واقعیت بسازیم که بسیار جالب و دیدنی است. گاها با استفاده از این نرم‌افزارها عکس‌هایی با حس متفاوت ساخته شده که بیننده را مجذوب خود کرده است.

یکی از شاخه‌های جذاب عکاسی می‌تواند عکاسی از طبیعت باشد ما با ثبت کردن طبیعتی که در آن زندگی می‌کنیم یا حتی به طبیعت‌هایی که سفر می‌کنیم در واقع حس زیبای آن طبیعت را همیشه با خود خواهیم داشت. به عکس‌هایی که از طیف رنگ‍‌ها و طبیعت گرفته شود عکاسی طبیعت می‌گویند و عکس‌هایی از مناظر، حیات وحش، جنگل و ماکروگرافی‌هایی که از عناصر طبیعی گرفته می‌شوند را شامل می‌شود. عکاسی طبیعت تأکید بیشتری بر ارزش زیبایی‌های طبعیت دارد و این نوع عکاسی نسبت به دیگر انواع عکاسی طرف‌دار بیشتری دارد.

گاهی برای تنوع و خاص شدن برخی از عکس‌ها، عکاسی سیاه و سفید انجام می‌دهیم که زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. عکاسی سیاه و سفید همانطور که گفته شد یکی از زیباترین شاخه‌های عکاسی است. این عکس‌ها ترکیبی از طیف سیاه و سفید هستند که در زیر آن‌ها سایه‌های خاکستری ایجاد می‌شود. عکاسی سیاه و سفید شاخه‌ای از عکاسی است که در آن، عنصر رنگ وجود ندارد و می‌توان از آن برای ایجاد فضاهای رمانتیک و رمزآلودی که از عهده عکاسی رنگی خارج است استفاده کرد. این نوع عکاسی با بهره‌گیری از سایه‌های قوی و طیف‌های خشن، سوژه را برجسته می‌کند و انتقال حس و مفهوم عکس را بهتر می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نشریه اینترنتی نوجوانها

سایت نوجوان ها در برنامه بازباران از شبکه 7 سیما (آموزش) به عنوان نشریه تخصصی نوجوان به مخاطبان معرفی شده است.

اطلاعات تماس
  • 091265*****
[نمایش اطلاعات]