اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970312298638883

به راحتی اپلیکیشن بسازید!

ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز آنلاین رایکا اپ

کد: 13970312298638883

https://goo.gl/xSs1z1

، کرج , (اخبار رسمی): با استفاده از اپلیکیشن ساز رایکا اپ که مناسب برای اندروید و آی او است، هزینه ساخت اپلیکیشن کاهش می‌یابد و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی می‌توان اپلیکیشن مناسبی داشت.

ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز آنلاین رایکا اپ
طراحی و ساخت اپلیکیشن رایکا اپ بصورت اندروید و آی او اس با اپلیکیشن ساز آنلاین

ساخت اپلیکیشن با پیشرفت بیشتر تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند، رفته‌رفته تبدیل به یک نیاز مهم برای مجموعه‌های تجاری، سازمان‌ها و استارت‌آپ‌ها شده است.

درگذشته معمولا فعالیت‌های اینترنتی محدود به استفاده از وبسایت‌ها بود اما حال، مدیران خلاق و خوش‌فکر می‌دانند که باید همیشه و در همه وقت در خدمت مشتریان بالقوه و مخاطبان خود باشند. برای دسترسی راحت‌تر، چه جایی بهتر از گوشی‌های موبایل کاربران است؟

کاربران معمولا ساعات زیادی از روز را از گوشی‌های همراه خود استفاده می‌کنند. کمی پیشتر کاربران ناچار بودند تا برای استفاده از خدمات مختلف، وب‌سایتی را سرچ، یا آدرس آن را تایپ کنند، وارد وب‌سایت بشوند و اگر آن سایت قابلیت واکنش‌پذیری بر روی گوشی‌های همراه را داشت، از آن سایت استفاده کنند و در غیر این صورت با زحمات فراوان از یک سایت ناموزون دیدن کنند.

اما حال، فراگیر شدن استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل باعث شده تا کاربر به راحتی با نصب اپلیکیشن مورد نظر خود و تنها با لمس آیکون آن در منوی گوشی موبایل خود، اقدام به استفاده از خدمات یا محصولات اپلیکیشن مورد علاقه خود کند.

یک از راه‌های طراحی اپلیکیشن، برنامه‌نویسی اختصاصی اپلیکیشن است.

در این روش کاربر با ارسال یک پروپوزال از نیازها، درخواست‌ها و سناریوهای خود ایده‌ای را با برنامه‌نویس مطرح می‌کند، مجموعه برنامه‌نویسی ایده ارسالی را بررسی و هزینه ساخت اپلیکیشن را قیمت‌گذاری کرده و برای پروژه برنامه زمانی ارائه می‌دهند. بعد در صورت عقد قرارداد، مجموعه برنامه‌نویسی اقدام به ساخت اپلیکیشن می‌کند.

اما یکی از روش‌های ویژه امروزی، استفاده از سیستم‌های اپلیکیشن ساز آنلاین است.

در اپلیکیشن ساز آنلاین، میتوان از امکاناتی که با صلاح دید مدیران اپلیکیشن ساز، قبلا ایجاد شده در هر میزانی استفاده کنید و اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید.

اپلیکیشن سازها با همه محدودیت‌های ذاتی خود، باز هم دارای نکات مثبتی هم هستند که آنها را روز به روز محبوب‌تر می‌کند.

اولین دلیل استفاده از اپلیکیشن سازها، توانایی تغییرات گسترده در ظاهر و مشخصات بصری اپلیکیشن، صرفا توسط مدیران و بدون نیاز به درخواست‌های مرسوم از سازندگان است که این امکان با استفاده از قدرت پنل مدیریتی فارسی، کاملا در سیستم رایکا اپ لحاظ شده است. مورد دیگر، توانایی گسترش اپلیکیشن‌ها و اضافه کردن ماژول‌ها به اپلیکیشن تنها با چند کلیک ساده و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی است.

دارا بودن یک محیط مدیریتی کاملا فارسی که بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی قابل استفاده و مدیریت است و در آخر هم هزینه بسیار اندک نسبت به طراحی پلیکیشن به صورت کدنویسی اختصاصی است.
در نوشته بعدی، مواردی را در رابطه با طراحی بصری و امکانات اپلیکیشن مطرح خواهیم کرد.

مجموعه رایکا اپ، به عنوان مجموعه‌ای تخصص محور، آمادگی ارائه مشاوره و اجرای پروژه‌ها در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن است. علاقه‌مندان در صورت نیاز می‌توانند به وب سایت http://raikaapp.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساخت اپلیکیشن اندروید و آی او اس رایکا اپ

با بررسی های انجام شده توسط رایکا اپ توانستیم زیرساختی را آماده کنیم که در این زیر ساخت هرکاربر میتواند اقدام به ساخت اپلیکیشن با استفاده از امکانات از پیش طراحی شده توسط گروه رایکا اپ نماید.از حسن های این طرح ، کاهش قابل ملاحضه قیمت برای سازنده اپلیکیشن میباشد. ساخت اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن آی او اس را با گروه طراحی رایکا اپ آغاز کنید. مشاوره با کارشناسان ما کاملا رایگان خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]