کد: 13970312298758922

معرفی گروه اینترنتی مارکتیست

کد: 13970312298758922

https://goo.gl/4AD1eQ

، (اخبار رسمی): گروه مارکتیست با نگاهی منحصر به فرد در تولید محتوا و اشراف به جنبه‌های مختلف در حوزه کسب‌وکار، تبدیل به یک رسانه و منبعی جامع الاطراف در حوزه دیجیتال و فضای مجازی شده و می‌رود تا با ایجاد انحصار در این شاخه از فعالیت‌، رویکرد جدیدی را هم در تولید محتوا و هم در زمینه کسب‌وکار امروز ارائه دهد.

معرفی گروه اینترنتی مارکتیست
معرفی گروه اینترنتی مارکتیست

گروه اینترنتی مارکتیست در آبان ماه سال 1396 در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد. تیم مارکتیست با توجه به ضعف آموزش کاربردی در حوزه اشتغال در ایران و با نگاه انتقادی به مدرک‌گرایی و سرسپردگی به مشاغل دولتی، آموزش‌های کاربردی و اجرا پذیر در ایران را برای جوانان و کسب‌وکارهای خرد با سرمایه کم، در دستور کار خود قرار داده است.

این گروه نوپا توانسته است ظرف مدت کوتاهی، بیش از 30000 نفر را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود گرد هم آورده و با تهیه و تولید مطالب آموزشی مناسب برای شرایط موجود در کشور و محتوای منحصر به فرد، به جایگاه ویژه‌ای در میان کسب‌وکارهای دیجیتال در فضای مجازی دست یابد.

تیم مارکتیست از همه جوانان دعوت می‌کند تا گذشته از شرایط حاکم بر اشتغال و اقتصاد کشور، با استفاده از دستورالعمل‌ها و آموزش‌هایی که در اختیار آنان قرار می‌گیرد، کارآفرین درونشان را یافته تا هم خود بنیانگذار کسب‌وکار شخصی‌شان شوند و هم با ایجاد شغل برای دیگران مرحله‌ای تازه و سرشار از استقلال را در زندگی تجربه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکتیست

تیم مارکتیست افتخار دارد پس از گذشت هفت ماه از آغاز فعالیت خود در فضای مجازی در زمینه تولید محتوای منحصر به فرد در حوزه کسب و کار مدرن با مجموع بیش از 20000 هزار دنبال کنند به جایگاه ویژه ای در این زمینه دست یابد.