کد: 13970315299168960

پیشنهادی خوش‌رنگ و جذاب برای خانم‌ها و دختران ایران زمین

صورتی‌ها، برای سبک زندگی بهتر بانوان و دختران

کد: 13970315299168960

https://goo.gl/eXJHdr

، تبریز , (اخبار رسمی): در عصری عجیب و پرتنش معروف به عصر تبادل اطلاعات هستیم! افراد برای باقی ماندن در دایره‌ی رقابت‌های زندگی به‌روز و دریافت جدیدترین اخبار و اطلاعات مجاب به استفاده از منابع مطمئن و مفید هستند. این امر در دنیای بانوان نیز به شکل خاص‌تر نمود پیدا می‌کند، از تغییر مدل لباس‌ها گرفته تا سلامت و بهداشت...

صورتی‌ها، برای سبک زندگی بهتر بانوان و دختران
صورتی‌ها - مجله سبک زندگی بانوان و دختران ایران زمین
صورتی‌ها، برای سبک زندگی بهتر بانوان و دختران
مجله صورتی‌ها برای سبک زندگی بهتر بانوان و دختران

صورتی‌ها از سال ۹۵ با هدف تبدیل شدن به رسانه‌ی معتبر و باکیفیت برای سبک زندگی بهتر بانوان و دختران ایران زمین شروع به فعالیت کرده است.

در عصری عجیب و پرتنش با عنوان ارتباطات هستیم که البته به تازگی معروف به عصر تبادل اطلاعات نیز شده‌است! افراد برای باقی ماندن در دایره‌ی رقابت‌های زندگی به‌روز و دریافت جدیدترین اخبار و اطلاعات مجاب به استفاده از منابع مطمئن و مفید هستند. این امر در دنیای بانوان و دختران نیز به شکلی خاص‌تر نمود پیدا می‌کند، از تغییر مدل لباس‌ها گرفته تا پیدایش روش‌های نوین در حوزه سلامت، بهداشت، زیبایی و ... به همین دلیل هم پیدا کردن منبعی مورد اعتماد و مفید که تمامی حوزه‌های بانوان را پوشش دهد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. صورتی‌ها مجله‌ای است که در این مطلب برای شما معرفی خواهد شد، مجله‌ای که تلاش می‌کند تمامی نیازها و دغدغه‌های بانوان را مورد پوشش محتوای خود قرار دهد.

صورتی‌ها مجله اختصاصی برای بانوان و دختران

صورتی‌ها از سال ۹۵ به منظور تبدیل شدن به منبعی مطمئن و مفید برای بانوان و دختران فارسی زبان شروع به فعالیت کرده است. این مجله تلاش کرده است که تمامی نیازها و دغدغه‌های بانوان را مورد پوشش محتوایی خود قرار داده و جدیدترین‌ها را برای آن‌ها فراهم آورد. اما چرا مجله صورتی‌ها؟

دسترسی آسان به مجله

شما می‌توانید به راحتی فقط با دسترسی به اینترنت از طرق مختلف مثل: شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، وبسایت مجله و یا حتی اپلیکیشن اندروید، به مجله و مطالب آن دسترسی داشته باشید.

موضوعات متنوع و محبوب

صورتی‌ها تخصصاً در حوزه بانوان و دختران فعالیت می‌کند و تمامی مطالب و امکانات آن نیز با همین تفکر ایجاد و منتشر شده است. مجله صورتی‌ها شامل بخش‌های مختلفی است که دسترسی به مطالب را آسان‌تر نموده است مانند بخش دانلود رمان که در آن جدیدترین رمان‌های عاشقانه قرار می‌گیرد و یا مد و زیبایی که در آن به بحث درمورد جدیدترین‌های دنیای مد و زیبایی پرداخته می‌شود مثل جدیدترین‌ مدل‌های لباس، ترفندهای آرایشی، مدل‌های موی باز عروس و ...

از دیگر بخش‌های مفید این مجله می‌توان به بخش سلامت و بهداشت اشاره کرد که مطالعه آن برای تمامی بانوان ضروری می‌باشد. در این بخش مطالب مربوط که بهداشت مو، بهداشت پوست و خواص خوراکی‌های مختلف برای سلامتی بدن منتشر می‌شود.

اگر کاربر این مجله شوید دیگر حوصله‌تان سر نخواهد رفت زیرا برای اوقات فراغت شما نیز بخش مخصوصی به نام سرگرمی ایجاد شده که در آن به آموزش هنرهای مختلف دستی پرداخته می‌شود و یا عکس‌نوشته‌ها و عکس‌های پروفایل دخترونه اختصاصی آماده و ...

ورزش و تناسب اندام، آشپزی، فال و طالع‌بینی، مطالعه و کتابخوانی از دیگر موضوعاتی هستند که مجله صورتی‌ها در مورد آن‌ها مطالب مفید منتشر می‌کند.

محتوای باکیفیت و مفید!

حتماً برای شما نیز پیش آمده باشید با وجود مفید بودن مطلب از خواندن آن صرف نظر کنید و یا از عکس‌های بی‌کیفیت آن ناراضی باشید و یا به‌خاطر طولانی بودن مطلب و نداشتن متنی قابل فهم مطلب را نیمه تمام بگذارید. این‌ها مشکلاتی است که تقریباً همه‌مان در وبگردی به آن برخورده‌ایم.

ما در مجله صورتی‌ها، علاوه بر مفید بودن مطالب، به خوانایی، دلچسب بودن و در کل کیفیت آن‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم و همچنین از بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها استفاده می‌کنیم. تلاش تمامی نویسنده‌ها، بیان اصل موضوع و اشاره به راه‌حل در کوتاه‌ترین متن ممکن است.

در لابه‌لای زردهای شبکه‌های مجازی، برایتان سبز هستیم

اگر شما در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام مجله و یا کانال آن عضو شوید می‌توانید به صورت خلاصه شده از مطالب روزانه آن اطلاع پیدا کرده و چکیده‌ای از بهترین مطالب را نیز مطالعه کنید.

سبک مطالب این مجله در شبکه‌های اجتماعی با توجه به هر شبکه‌ای متفاوت است. به عنوان مثال در اینستاگرام که پایه و اساس آن بر اساس عکس و ویدیو بنا شده است مطالب به همین صورت منتشر می‌شود. با نگاهی به صفحه صورتی‌ها در اینستاگرم متوجه خواهید که تمامی عکس‌ها به صورت اختصاصی تهیه شده و همه موضوعات مجله نیز در آن پوشش داده شده است.

تا ابد رایگان...

قدردان همراهی شما هستیم و دل‌گرم به کامنت‌های بی‌نهایت مثبت و انرژی بخش شما...! صورتی‌ها همیشه رایگان بوده و خواهد بود، و همواره در تلاش برای تاثیرگذاری مثبت در سبک زندگی بانوان ایران زمین ♥

به صورتی‌ها خوش آمدید: https://suratiha.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله صورتی‌ها

صورتی‌ها، برای سبک زندگی بهتر بانوان و دختران