اطلاعات تماس
  • 093907*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970318299298968

یک دو سه صنعت؛ اولین و بزرگترین مرجع خرید و فروش تجهیزات صنعتی

کد: 13970318299298968

https://goo.gl/LWiJ3x

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه تجهیزات صنعتی یک دو سه صنعت چه کاری انجام می‌دهد؟ در سال‌های اخیر با ورود برندهای متفرقه و بی کیفیت در بازار تجهیزات صنعتی که شاهد آن بوده‌ایم، انتخاب را به چالش کشیده است. در «یک دو سه صنعت» می‌توان تمامی برندهای موجود صنعتی را مقایسه کرده و با اطمینان و با خیال راحت آنلاین خریداری کرد.

یک دو سه صنعت اولین و بزرگترین مرجع خرید و فروش تجهیزات صنعتی
فروش تخصصی بلبرینگ و رولبرینگ در یک دو سه صنعت

فروشگاه تجهیزات صنعتی یک دو سه صنعت چه کاری انجام می‌دهد؟

در سال‌های اخیر با ورود برندهای متفرقه و بی‌کیفیت در بازار تجهیزات صنعتی که شاهد آن بوده‌ایم، این بازار را به شدت تحت‌الشعاع قرار داده است به طوری‌که انتخاب محصول اصلی و اورجینال را به چالش کشیده است، در همین راستا فروشگاه اینترنتی یک دو سه صنعت با همکاری شرکت‌های معتبر واردکننده تجهیزات صنعتی فضایی را ایجاد کرده است که می‌توانید تمامی برندهای موجود صنعتی را مقایسه کرده و با اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر با خیال راحت آنلاین خریداری کنید.

اولین فروشگاه تخصصی بلبرینگ یک دو سه صنعت

برای اولین بار در فروشگاه تخصصی بلبرینگ یک دو سه صنعت و فروشگاه تخصصی رولبرینگ یک دو سه صنعت می‌توان تمامی برندهای موجود در بازار بلبرینگ و رولبرینگ از جمله SKF NACHI، NTN ،NSK ،KOYO ،KG به همراه قیمت را با هم مقایسه و یک خرید هوشمندانه را تجربه کرد و پس از خرید نیز از اصل بودن محصول مطمئن باشید چرا که تمامی بلبرینگ‌ها همراه با ضمانت اصالت فروخته می‌شوند در ضمن اگر بلبرینگ یا رولبرینگ خریداری شده SKF  باشد گواهی شرکتی SKF با محصول خدمت شما ارسال می‌شود.

سایر خدمات وِیژه یک دو سه صنعت به شرح زیر است.

فرم درخواست و استعلام قیمت بلبرینگ و رولبرینگ

یک دو سه صنعت برای اولین بار سیستمی را در فروش بلبرینگ و رولبرینگ فراهم کرده است که در آن می‌توان قبل از خرید استعلام قیمت محصول را بگیرید و خریدی هوشمندانه‌تر از قبل را تجربه کنید.

سیستم سفارش‌دهی بلبرینگ‌های خاص و رولبرینگ (استوک، سرامیکی، مینیاتوری)

زمان برای هر فرد در زندگی بسیار با ارزش است چه بسا که صنعتگران کشور همواره با چالش کمبود وقت مواجه هستند و صحیح نیست که این زمان با ارزش، صرف یافتن کالای صنعتی به خصوص بلبرینگ که دارای تنوع بالایی است بشود لذا یک دو سه صنعت برای اولین بار سیستمی را فراهم کرده است که می‌توانید بلبرینگ مورد نظر خود را اعلام کرده و قیمت را بگیرید و در صورت تمایل سفارش بدهید.

ارسال چگونه به دست خریدار خواهد رسید؟

تمامی سفارشات در اولین روز کاری بعد از دریافت سفارش به انبار ارسال می‌شود و پس از آماده‌سازی حداکثر تا 48 ساعت برای تحویل به اداره پست فرستاده می‌شود و اگر سفارش در تهران باشد در سریع‌ترین زمان ممکن توسط پیک موتوری جنس آماده و ارسال می‌شود.

آیا یک دو سه صنعت تخفیف هم دارد؟

در صورتی که قصد خرید بالای 1 میلیون تومان دارید فروشگاه یک دو سه صنعت برای همکاران تخفیف ویژه در نظر گرفته است. برای دریافت این تخفیفات به سادگی می‌توانید در بخش تماس با ما، لیست خرید خود را ارسال کنید تا بخش CRM شرکت تماس بگیرند و با بهترین قیمت، کالای مورد نظر را به شما ارائه دهند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یک دو سه صنعت

فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی در یک دو ســه صنعت ابزار و تجهــیزات صنعتی مورد نیـازتان را به سادگــی بیابید ، مقایسـه کنید و آنـــلاین خریداری کـنید ، کارتان سریعتر از گذشته انجام بدهید و تا همیشه از خدمات پس از فروش ما استفاده کنید

اطلاعات تماس
  • 093907*****
[نمایش اطلاعات]