اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970319299408832

گروه توسعه سیستم نابت رقیبی تازه نفس  را تحت عنوان 2ب3 ارایه کرد

مدل‌های سه بعدی خود را در هر زمان که اراده کردید، تولید کرده و بسازید

کد: 13970319299408832

https://goo.gl/HpkheZ

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپی تحت عنوان 2ب3 پا به عرصه رقابت گذاشته است. این اپلیکیشن برای تولید مدل‌های انیمیشنی، بازی‌های رایانه‌ای، وب سایت‌ها، نرم‌افزارهای موبایلی و ساخت مجسمه‌ها قابل استفاده است.

مدل‌های سه بعدی خود را در هر زمان که اراده کردید، تولید کرده و بسازید
مدل‌های سه بعدی خود را در هر زمان که اراده کردید، تولید کرده و بسازید

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه سیستم نابت، استارتاپی تحت عنوان 2ب3 بدون هرگونه نمونه مشابه پا به عرصه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خواهد گذاشت.

با این اپلیکیشن می‌توان از فیلم (یا تصاویر) گرفته شده حول یک جسم، مدل سه بعدی آن را بدون نیاز به دانش فنی و تجهیزات اسکنر گران‌قیمت ساخت، آن را تحت وب مشاهده کرد، آن را بهبود داد، در گالری منتشر کرد و در نهایت سفارش پرینت سه بعدی آن را داد.

اپلیکیشن 2 ب 3 ، تنها نرم‌افزار آنلاین تحت وب برای تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی است، این نرم افزار تنها نرم افزار پرینت مدل‌های دو بعدی به سه بعدی است. از مزیت‌های این نرم افزار  سطح فناوری و پیچیدگی فناوری آن است که ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز نیز آن را تایید کرده است.

حسین مالکی مدیرعامل گروه توسعه سیستم نابت با اشاره به مزیت‌های این نرم افزار خاص گفت: تولید این محصول نتیجه حدود 2 سال تلاش بوده و فرآیند تولید این محصول از 1395 تا 1397به طول انجامیده و  بدون هیچ نمونه مشابهی وارد بازار شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند  به وب سایت 2ب3 به  نشانی dobe3.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نابت

خدمات و محصولات گروه توسعه سیستم نابت در دو محور "توسعه محصولات نرم افزاری"​ و "راهکارهای سازمانی"​ ارائه می گردد. در حوزه محصولات نرم افزاری، گروه توسعه سیستم نابت طیف متنوعی از برنامه های کاربردی، از نرم افزارهای جامع سازمانی تا اپلیکیشن های موبایل را توسعه میدهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]