اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970404302018832

حافظه خود را بیمه کنید

کد: 13970404302018832

https://goo.gl/pRdQS9

، تهران , (اخبار رسمی): تیم رویال کوییز از تاریخ 97/5/6 تا تاریخ 97/5/9 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران منتظر حضور کاربران خود خواهد بود.تیم رویال کوییز بر این باور است که موفقیت بازی‌ساز در گرو جلب رضایت کاربر است.

حافظه خود را بیمه کنید
حافظه خود را بیمه کنید

حافظه خود را با رویال کوییز بیمه کنید و آن را به دوستان معرفی کنید

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی استودیوبازیز، رویال کوییز رفیق رقیبان با سبکی متفاوت از تولیدات دیگر استودیو بازیز پا به میدان رقابت گذاشته و با به روزرسانی جدید در نمایشگاه الکامپ (الکام استارز)  97 حضوری پر رنگ خواهد داشت. رویال کوییز حافظه کاربران خود را بیمه می‌کند و با علم به این نکته که می‌توان از فراموشی زودرس جلوگیری کرد اقدام به تولید بازی آموزشی سرگرمی رویال کوییز کرده است.

مدیرعامل استودیوبازیز با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت بهترین بازی، فرصت برای رو در رو شدن کاربر وتوسعه‌دهنده است و در ادمه افزودند هدف ما جلب رضایت کاربر  و امید در بهتر دیده شدن است.

وی با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از  نمایشگاه الکام استارز، ادامه داد: غرفه استودیو بازیز در نمایشگاه بین‌المللی تهران در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ ششم تا نهم مرداد ماه سال 1397 در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از رویال کوییز  و دیگر بازی‌ها از وب‌سایت baziz.ir بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نابت

خدمات و محصولات گروه توسعه سیستم نابت در دو محور "توسعه محصولات نرم افزاری"​ و "راهکارهای سازمانی"​ ارائه می گردد. در حوزه محصولات نرم افزاری، گروه توسعه سیستم نابت طیف متنوعی از برنامه های کاربردی، از نرم افزارهای جامع سازمانی تا اپلیکیشن های موبایل را توسعه میدهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]