اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970319299457894

3 نکته کلیدی برای خرید ویلا در شمال

کد: 13970319299457894

https://goo.gl/WcY5M8

، تنکابن , (اخبار رسمی): مناطق شمالی کشور به دلایل آب و هوای مناسب، خط ساحلی طولانی، پوشش‌های جنگلی و همچنین کوهستانی آن، جذابیت فراوانی داشته و به همین دلیل به قطب بازار ویلا تبدیل شده است. اما قبل از خرید ویلا در شمال بهتر است به نکات مهمی که توسط مانیشن، بازار آنلاین معاملات املاک، اشاره شده توجه کنید.

3 نکته کلیدی برای خرید ویلا در شمال
3 نکته کلیدی برای خرید ویلا در شمال
3 نکته کلیدی برای خرید ویلا در شمال
3 نکته کلیدی برای خرید ویلا در شمال
3 نکته کلیدی برای خرید ویلا در شمال
3 نکته کلیدی برای خرید ویلا در شمال

سه نکته که همیشه در خرید ویلا باید مد نظر داشته باشید نوع ویلا (ساحلی، جنگی و کوهستانی)، وضعیت سند و مسائل حقوقی آن و البته متریال استفاده شده در ساخت ویلا با توجه به رطوبت فراوان در مناطق شمالی است

با رعایت یک سری نکات برای خرید ویلا در شمال کشور می‌توان با دانش و دید مناسب‌تری این کار را انجام داد. با مراجعه به وبسایت مانیشن می‌توان مقالات، قیمت‌ها و مسائل حقوقی مختلفی در زمینه خرید و فروش ویلا پیدا کرد.

1- ویلا ساحلی، جنگلی یا کوهستانی؟

ویلاهای ساحلی به دلیل نزدیک بودن به جاده‌های اصلی از امکانات شهری مناسبی برخوردارند و از دسترسی مناسبی به مراکز درمانی، بانک‌ها و بازارها برخوردار هستند و البته معمولا محیط‌های نسبتا شلوغی محسوب می‌شوند و همچنین در فصل‌های گرم سال بسیار شرجی هستند.

ویلا‌های جنگلی نیز نسبتا به امکانات شهری نزدیک هستند و فضاهای اطراف ویلا سرسبز بوده و رودخانه‌های محلی نیز در نزدیکی این ویلا وجود دارند و در صورت داشتن خودرو زمان نسبتا کمی تا رسیدن به ساحل خواهید داشت. ویلاهای جنگلی نیز در فصول گرم سال شرجی هستند و وجود حیوانات اهلی، وحشی و حشرات گوناگون نیز در این محیط‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

ویلاهای کوهستانی دارای ویوهای بی‌نظیر هستند و همچنین در فصول گرم سال نیز شرجی نبوده، اما معمولا از امکانات شهری فاصله دارند و در فصول پاییز و زمستان ممکن است به دلیل بارش‌های برف و باران مسدود باشند.

در نهایت این شما هستید که با توجه به سلیقه و روحیات، باید ویلای مناسب خود را انتخاب کنید. برای مشاهده تصاویر و قیمت این ویلاها می توانید به صفحه خرید ویلا در شمال مراجعه کنید.

2- وضعیت سند و نکات حقوقی برای خرید ویلا

مهمترین نکته‌ای که برای خرید و تعیین قیمت ویلا باید به آن اهمیت داد این است که ویلا سند دارد یا اصطلاحا نسخ و وضعیت آن به چه صورت است. سند باید استعلامات مستثنیات منابع طبیعی داشته باشد و همچنین جزء اراضی جلگه جنگلی نباشد. اگر هم نسخ داشته باشد باید از طریق شوراها و دهیاری‌های پیگیری شود و همچنین استعلام منابع طبیعی را نیز داشته باشد. البته ملک باید استعلام‌های بنیاد مسکن را نیز داشته باشد تا مشخص شود که جزو حریم روستا محسوب می‌شود یا شهر. در صورت قرار داشتن در حریم روستا، کاربری آن توسط بنیاد مسکن تعیین می‌شود و در صورت قرار داشتن در حریم شهر باید از طریق شهرداری‌ها پیگیری شود. برای مطالعه کامل شرایط سند و نسخ زمین یا ویلا به مطلب تعیین قیمت ویلا در شمال مراجعه کنید.

3- اهمیت به کارگیری متریال مناسب در ساخت ویلا

با توجه به اینکه مناطق شمالی کشور بسیار باران‌خیز هستند، دقت کنید که سقف ویلا شیروانی باشد و با توجه به رطوبت بسیار بالای این منطقه، بررسی کنید که کف، سقف و دیوارها از عایق بندی خوبی برخوردار هستند یا خیر، آیا در اسکلت‌بندی ساختمان ویلا از ستون های بتونی استفاده شده است؟ در برخی از مناطق شمال، ویلاهایی با قیمت‌های بسیار پایین عرضه می‌شوند که در ساخت این ویلاها دقت کافی به خرج داده نشده و از مصالح باکیفیت پایین استفاده شده است به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در خرید ویلا در شمال حتما از یک مشاور خوب در این زمینه کمک بگیرید.

کلام آخر

برای خرید ویلا در شما باید از ابعاد مختلف یک معامله به اندازه کافی آگاهی داشته باشید و در صورت عدم آشنایی به موارد بالا و سایر موارد تعیین کننده ممکن است خریدی را انجام دهید که در آینده موجب نارضایتی بشود. توصیه جدی می‌شود که از یک مشاور املاک متخصص و آشنا به منطقه برای این منظور کمک بگیرید. برای این منظور به لیست مشاورین املاک شمال مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

2نبش

با داشتن 9 سال تجربه فعالیت در بازار املاک در 2نبش با ایجاد روحیه همکاری و تشویق کار تیمی به هم کمک می‌کنیم تا به هدف و باور خود یعنی تحقق دو اصل اطمینان و سرعت در معاملات املاک برسیم و آن را حفظ کنیم و تلاش می کنیم تا تغییری بزرگ در معاملات املاک کشور رقم بزنیم. در 2نبش می توان با اطمینان بین آگهی‌های املاک جست‌وجو به سرعت ملک مورد نظر رو پیدا کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]