اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970319299476094

کمپانی آنتی ویروس Webroot در 2 بخش کاندید دریافت جایزه SC Awards 2018 شد

کد: 13970319299476094

https://goo.gl/gWmbhK

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی Webroot در 2 بخش آنتی ویروس‌های تحت شبکه و شرکت‌های برتر استفاده از تکنولوژی‌های ML (یادگیری ماشینی) و AI (هوش مصنوعی)، کاندید دریافت جایزه SC Awards 2018 شد.

کمپانی آنتی ویروس Webroot در 2 بخش کاندید دریافت جایزه SC Awards 2018 شد
آنتی ویروس های فوق سبک وب روت ( Webroot )

شرکت امنیتی وب روت سازنده سبک‌ترین، کم حجم‌ترین و سریع‌ترین آنتی‌ویروس‌های دنیا است که با نام تجاری Webroot Secure Anywhere شناخته می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی Webroot در 2 بخش آنتی ویروس‌های تحت شبکه (Endpoint Protection) و شرکت‌های برتر استفاده از تکنولوژی‌های ML (یادگیری ماشینی) و AI (هوش مصنوعی)، کاندید دریافت جایزه SC Awards 2018 شد.

شرکت امنیتی وب روت سازنده سبک‌ترین، کم حجم‌ترین و سریع‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا است که با نام تجاری Webroot Secure Anywhere شناخته می‌شوند.

آنتی ویروس‌های فوق سبک وب‌روت از سال 1388 شمسی (2009 میلادی) توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود و هزاران کاربر خانگی و شرکتی از محصولات این شرکت مطرح و پیشرو امنیتی استفاده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]