اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970320299598914

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

میز خدمت در شهرستان ساوجبلاغ ارائه خواهد شد

کد: 13970320299598914

https://goo.gl/wpPfgY

، کرج , (اخبار رسمی): فرماندار ساوجبلاغ گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری، به‌منظور رسیدگی دقیق، جامع و کامل به مطالبات مردمی در شهرستان ساوجبلاغ میز خدمت به‌صورت مستمر برقرار خواهد شد.

میز خدمت در شهرستان ساوجبلاغ ارائه خواهد شد
میز خدمت در شهرستان ساوجبلاغ ارائه خواهد شد

سعی داریم با پیشگیری از ارتباط‌های غیراصولی و فاسد در ادارات جلوگیری کنیم همچنین تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به درخواست‌های مردمی در دستور کار قرار دارد تا شاهد سرگردانی مراجعین نباشیم

ابوالقاسم پالیزگیر در نشست با معاونین و مدیران شهرستان ساوجبلاغ که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت تکریم ارباب‌رجوع است.

وی با اشاره به‌پاس‌کاری‌های اداری در برخی نهادها، افزود: سعی داریم با پیشگیری از ارتباط‌های غیراصولی و فاسد در ادارات جلوگیری کنیم همچنین تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به درخواست‌های مردمی در دستور کار قرار دارد تا شاهد سرگردانی مراجعین نباشیم.

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید به اینکه نظارت بر نحوه عملکرد ادارات انجام خواهد شد، تصریح کرد: آموزش کارکنان نهادها و دستگاه‌های دولتی به‌منظور خلق حسن و برخورد درست انجام‌شده است، همچنین ایجاد شرایط فرهنگی، رفاهی و اجتماعی برای مراجعین در ادارات شهرستان ساوجبلاغ لازم و ضروری است.

پالیزگیر بیان کرد: به‌منظور کمک و راهنمایی به افرادی شخصی با هدف بازگو کردن خدمات در دست ارائه به مراجعین حضور خواهد داشته؛ فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ با انجام نظرسنجی در میان آحاد مردم این شهرستان به مصوبات یادشده رسیده است⁦.

به گفته وی انجام مصوبات از ابتدای تیرماه سال جاری خواهد بود و طبق این تعهدنامه تمامی ادارات شهرستان ساوجبلاغ موظف هستند با ارائه میز خدمت به خواسته‌های مردم عمل کنند.

فرماندار ساوجبلاغ از وجود میز خدمت در طبقه اول فرمانداری ساوجبلاغ خبر داد ‌و گفت: مراجعه‌کنندگان می‌توانند مطالبات خود را از این طریق به سمع و نظر مسئولان مربوطه برسانند.

پالیزگیر بابیان اینکه کدرهگیری مراجعه‌کنندگان برای پیگیری روند پرونده واجب است، یادآور شد: لازم است تمامی ادارات تابلو راهنما در تمامی طبقات خود داشته باشند و شرح وظایف افراد برو روی این تابلوها درج‌شده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه