اطلاعات تماس
  • 071364*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970321299768821

در تاریخ 13 تیر ماه برگزار می‌شود

برگزاری دوره شتاب دهی تابستان توسط شتاب دهنده کوانتوم

کد: 13970321299768821

https://goo.gl/9iJuH6

، شیراز , (اخبار رسمی): 13 تیر ماه 1397، دوره‌ای با عنوان دوره شتاب‌دهی تابستان در شتاب‌دهنده کوانتوم شیراز برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان به موضوع استارتاپ‌ها و کارآفرینی از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره شتاب دهی تابستان توسط شتاب دهنده کوانتوم
برگزاری دوره شتاب دهی تابستان توسط شتاب دهنده کوانتوم

به گزارش اخبار رسمی شتاب‌دهنده کوانتوم شیراز، سمیه منصوری مسئول روابط عمومی این شتابدهنده با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری دوره شتاب‌دهی تابستان در شتاب‌دهنده کوانتوم شیراز گفت: اهمیت برگزاری این دوره ارتقای سطح جامعه کارافرینان در سطح استان فارس، شیراز و کل کشور است. در این دوره افراد می‌توانند به ایده‌های جدید خود در زمینه IT و ICT جامه عمل بپوشانند.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت‌کنندگان افزود: مزیت‌ اصلی برای شرکت کنندگان این دوره شتاب دهی، استفاده از خدمات بسیار گسترده در مسیر کارآفرینی است و متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: توضیحات تکمیلی این دوره در کانال شتاب دهنده به آدرس q_startups@ قابل مشاهده است.

گفتنی است این دوره آموزشی از زمان برگزاری در قالب 3 ماه با عنوان پیش شتاب دهی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به آدرس سایت www.Qstartups.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 07136460996 تماس تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتاب دهنده کوانتوم

شتاب دهنده کوانتوم با تلاش تعدادی از نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه شیراز و مدیریت چهره های بین المللی ایجاد گردیده است. این نهاد در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز مستقر و در حال ارائه خدمات به استارتاپ ها است.

اطلاعات تماس
  • 071364*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش