اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300239014

مزیت های داشتن کارت در مقابل حمل پول نقد چیست؟

کد: 13970323300239014

https://goo.gl/CNbeZ2

، مشهد , (اخبار رسمی): شاید به یاد بیاورید سال های اولی که خودپردازها و کارتهای بانکی در ایران پا به عرصه ظهور گذاشتند. چه مقاومت‌هایی در برابر تکنولوزی می‌شد و گاهی اوقات چه موضوعات غیرعقلانی در ضمیر برخی تجلی پیدا می‌کرد. سالها گذشت و هزینه های زیادی پرداخت شد اما این بار تکنوفوبیای نهادینه شده در مردم شکست خورد.

مزیت های داشتن کارت در مقابل حمل پول نقد چیست ؟
مزیت های داشتن کارت در مقابل حمل پول نقد چیست؟

امروزه این با گذر زمان و افزایش اقبال هموطنان عزیز به ارتباط با بازار بین المللی و مسافرت های خارجی ناگزیر از نقل و انتقال ارزی، این فوبیا خود را به کارتهای اعتباری ارزی رسانده است. سعی می‌کنیم با ارایه مطالبی جزئیات بیشتری از اهمیت داشتن کارتهای بین المللی در جهت سهولت امور و آرامش خاطر شما عزیزان خاطر نشان کنیم و در این مطلب به بررسی استفاده های کارتها در سفر ها می‌پردازیم.

قبل از سفر

با داشتن کارتهای مستر و ویزا به راحتی میتوانید هتل و پرواز دلخواه خود را از هزاران سایت ارایه دهنده خدمات سفر رزرو کرده و علاوه بر مدیریت شخصی امور سفر از تخفیف های فوق العاده کارت خود لذت ببرید. ( با اسکناس نمی‌توانید چنین کاری انجام دهید)

گاهی ممکن است سفری در آینده نه چندان دور داشته باشید و مجبور به رزرو هتل باشید امان در آن لحظه خاص توانایی مالی پرداخت آن را نداشته باشید، یا اینکه هنوز انجام سفرتان قطعی نشده باشد، به راحتی میتوانید با مستر کارت یا ویزاکارت خود در یکی از سایهای www.booking.com و یا www.hotels.com و یا بسیاری از سایت‌های مشابه رزرو خود را انجام دهید و در زمان ورود هزینه خود را بپردازید. حتی اگر ده میلیون دلار وجه نقد در گاو صندوقتان داشته باشید می‌توانید چنین کاری انجام دهید ؟

دارندگان کارتهای اعتباری می‌توانند قبل از سفر در مقصدشان به جستجوی خدمات ویژه کارت خود بپردازند و آسودگی را به همراهانشان هدیه کنند. مثلا لانج رایگان فرودگاهی برای دارندگان کارتهای پلاتنیوم. تصور کنید حتی اگر مولتی میلیاردر هم باشید شما را در لانج مسترکارت فرودگاه های اروپا بدون داشتن کارت راه نمی‌دهند.

میتوانید از خدمات اجاره خودرو (بسته به نوع کارت و سرویس دهنده) حتی بدون موجودی حساب نیز استفاده کنید و بدون استرس و نگرانی در زمان از پیش تعیین شده ماشین دلخواه خود را تحویل بگیرید.

با توجه به زمان سفر و کشور مقصد می‌توانید با ارایه اطلاعات کارت خود در جشنواره ها و فستیوال های رایگان ثبت نام کنید و علاوه بر آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم از سورپرازهایشان لذت ببرید.

البته امکانات رفاهی دارندگان کارت به همین چند جمله ختم نمی‌شود و در مطلب بعدی مزایای حین سفر را به اطلاعتان خواهیم رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرداخت یار پیشرو

مجموعه پرداخت یار با تکیه بر دانش فنی، کارآزمودگی پرسنل، ارتباطات موثر بین المللی و توان دیپلماسی مدیران همواره سعی دارد امن ترین و با صرفه ترین خدمات مالی بین المللی را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. خلاصه فعالیت های شرکت به شرح زیر است: افتتاح حساب بین المللی دائمی ویزاکارت و مسترکارت بانکی پرداخت ارزی نقد کردن درآمد ارزی خرید از سایتهای خارجی وسترن یونیون/مانیگرام گواهینامه بین المللی از آمریکا ثبت شرکت، کار و اقامت در خارج کانال تلگرام: https://t.me/iPaypro24 اینستاگرام: @ipaypro24 تلفن ها: ۰۲۱۲۸۴۲۹۲۵۸ ۰۵۱۳۶۱۴۴۵۶۰ ۰۵۱۳۶۱۴۴۶۳۶

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]