اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300326540

کاربوم نام جدید تلنت یاب

کاربوم، خدمتی نوین برای زندگی شغلی بهتر

کد: 13970323300326540

https://goo.gl/xsmidn

، تهران , (اخبار رسمی): از ابتدای اردیبهشت ماه امسال و بعد از سه‌سال تجربه‌ی موفق تلنت‌یاب، کاربوم به عنوان اولین زیست‌بوم جامع کار و اشتغال کشور با شعار «زندگی شغلی بهتر» رونمایی شد.

کاربوم، خدمتی نوین برای زندگی شغلی بهتر
کاربوم-زندگی شغلی بهتر

با گسترش خدمات و تکامل رسالت‌ نیاز به یک به‌روزرسانی احساس شده است. این موضوع سبب شده تا تلنت‌یاب با نام «کاربوم»-به عنوان نشانی از زیست‌بوم بازار کار کشور- به ارائه‌ی خدمات جامع این حوزه اقدام کند

کیفیت زندگی_شغلی و ارائه مجموعه خدماتی که به این مهم بیانجامد یکی از شاخه‌های جدی فعالیت در حوزه منابع انسانی است و در دنیا سرویس‌ها و پلتفرم های متعددی با گستره متفاوتی از خدمات در این راستا مشغول به فعالیت هستند. در این مطلب به معرفی یک نمونه وب سایت موفق داخلی که به تازگی تحت عنوان کاربوم به ارائه خدماتی مشابه می‌پردازد خواهیم پرداخت.

از ابتدای اردیبهشت ماه امسال و بعد از سه‌سال تجربه‌ی موفق تلنت‌یاب، کاربوم به عنوان اولین زیست‌بوم جامع کار و اشتغال کشور با شعار «زندگی شغلی بهتر» رونمایی شد.

یکی از سه‌ بحران اصلی کشور، مسئله‌‌ی بیکاری است، به طوری که طبق گزارش‌های رسمی، بیکاری پس از بحران آب مهمترین چالش پیش روی کشور است. تلنت‌یاب به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار کار، طی سه سال تجربه‌ی موفق در اکوسیستم بازار کار، توانسته تا با استفاده از فناوری، خدمات جامعی در راستای کاهش نرخ بیکاری و افزایش آمادگی افراد جویای کار بردارد.

این مجموعه به عنوان شرکتی دانش‌بنیان در بازار کار، پیشگام ارائه مقالات و محتوای آموزشی حرفه‌ای مورد نیاز متخصصان کشور و ارائه‌کننده‌ی معتبرترین تست‌های روانشناختی برای شناخت بهتر کارجویان بوده که توانست رضایت مخاطبان را به دست آورد. همچنین تلنت‌یاب از اولین‌ ارائه‌کنندگان پلاتفرم رزومه‌ساز آنلاین فارسی بوده است. همه‌ی این‌ها برای افزایش زمینه‌های رشد شغلی و ارتباط بهتر کارجویان و شرکت‌ها بوده که سبب شده تا بیش از ۲۷۰۰۰۰ کاربر و بیش از ۲۳۵۶ شرکت معتبر از مجموع خدمات این وب‌سایت استفاده کنند.

حال با گسترش خدمات و تکامل رسالت‌ کسب‌و‌کار نیاز به یک به‌روزرسانی در خدمات و هویت برند احساس شده است. این موضوع سبب شده تا از ابتدای اردیبهشت‌ماه، تلنت‌یاب با نام «کاربوم»-به عنوان نشانی از زیست‌بوم بازار کار کشور- به ارائه‌ی خدمات جامع این حوزه اقدام کند.

میلاد بختی مدیر عامل کاربوم (تلنت‌یاب) ‌در این‌باره می‌گوید: «فعالیت تلنت‌یاب در طی سه سال اخیر سبب شناسایی نیازهای پنهان کاربران و شرکت‌ها در بازار کار شد. این تجربه‌ی موفق سبب شکل‌گیری استراتژی جدیدی برای حل چالش‌های بازارکار کشور شد و از آن‌جایی که برای معرفی جامعیت چشم‌انداز خود در نام قبلی نمی‌گنجیدیم، از این پس با نام کاربوم و با زیرساخت‌های فنی جدید در خدمت کاربران و شرکت‌ها هستیم.»

این تغییر نام با تکامل هویت برند، به‌روز‌‌رسانی اساسی تجربه کاربری و زیرساخت‌های فنی همراه شد که در این تغییرات امکانات و بخش‌های جدیدی نیز اضافه شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اضافه شدن «وب‌یاد» شبکه‌ی یادگیری با بیش از پنج سال فعالیت در حوزه‌ی دوره‌های آموزشی تخصصی به کاربوم و بخش آشنایی با محیط‌های کاری و سازمان‌ها برای کاربران و معرفی برند کارفرمایی سازمان‌ها، رایگان شدن انتشار فرصت‌های شغلی و امکان گزارش‌گیری و ارائه آمار دقیق و مفید از فرایند جذب اشاره کرد.

برای مشاهده خدمات و اطلاعات بیشتر کاربوم را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاربوم

"کاربوم برای زندگی شغلی بهتر". کاربوم مجموعه ای دانش بنیان است که با هدف همراهی متخصصان ایرانی در مسیر رشد شغلی و حرفه ای شکل گرفته. در کاربوم عمیقا بر این باوریم که شغل بخش مهمی از زندگی همه ما است؛ بنابراین تمام تلاش ما، ایجاد مجموعه خدماتی علمی و یکپارچه است تا در نهایت همراهان کاربوم از شغل خود لذت ببرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]