اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970324300419022

به همت واحد نشر شرکت رسا، رونمایی شد

« اسرار کسب و کارهای میلیاردی » افشاء شد

کد: 13970324300419022

https://goo.gl/xnoH4E

، تهران , (اخبار رسمی): رونمایی از کتابچه «اسرار کلیدی کسب و کارهای میلیاردی» توسط شرکت رسا در شرکت تاریخ 24 خرداد 97 برگزار شد.

اسرار کسب و کارهای میلیاردیبه بازار نشر آمد
کتابچه اسرار کسب و کار میلیاردی

« اسرار کلیدی کسب‌وکارهای میلیاردی » کتابچه‌ای بسیار شیوا، ساده و روان برای کمک به کسب‌وکارهای ایرانی در حال رشد یا علاقه‌مند به رشد و توسعه است. این کتابچه حاصل 12 سال تجربه نگارنده آن است

به گزارش روابط عمومی شرکت رسا، این کتابچه با هدف حمایت از کسب و کار های ایرانی با مضمون آموزشی به کارآفرینان و صاحبان کسب و کار ایران ارایه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

براساس این گزارش، این کتابچه به قلم «مهندس رضا شهری، مدیرعامل شرکت رسا» تهیه شده و با عنوان «اسرار کلیدی کسب و کارهای میلیاردی» با فرمت الکترونیکی PDF منتشر شده است.

کتابچه «اسرار کلیدی کسب و کارهای میلیاردی»، در رابطه با آموزش الزامات کسب و کار موفق برای کارآفرین‌ها و صاحبان کسب و کار در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر مدل کسب‌و‌کار، طرح کسب‌وکار، هویت بصری برند، مالکیت‌های فکری، استانداردهای بین‌المللی، شناسه و طبقه بندی کالا و خدمات، بازاریابی و تبلیغات و ... به زبانی بسیار ساده و روان در آن مطرح شده است.

این کتابچه در 20 صفحه و به صورت رایگان و از طریق سایت اینترنتی «شرکت رسا» به نشانی RESAco.ir قابل تهیه است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رسا

شرکت رسا ( رهیافت سامانه های الکترونیکی ) Resolution of Electronic Systems & Applications : RESA co. نماینده رسمی مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از 12 سال تجربه موفق در ارائه خدمات کسب و کار و کارآفرینی و دیجیتال مارکتینگ مالکیت های فکری / هویت بصری / تجارت الکترونیک / دیجیتال مارکتینگ / شناسه گذاری کالا و خدمات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | نشریات و کتاب