اطلاعات تماس
  • 091218*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970324300558947

لطفا به شهر اندیشه مراجعه کنید!

آیا خرید آپارتمان سنددار در تهران با کمترین نقدینگی ممکن است؟

کد: 13970324300558947

https://goo.gl/Tuooap

، تهران , (اخبار رسمی): املاک اَریکه با مشاوره‌های موثر توسط کارشناسان خِبره برای متقاضیان سرمایه‌گذاری، برنامه‌ای هدفمند در راستای افزایش سرمایه‌ی مالی سرمایه‌گذاران اجرا می‌کند.

آیا خرید آپارتمان سنددار در تهران با کمترین نقدینگی ممکن است؟
آیا خرید آپارتمان سنددار در تهران با کمترین نقدینگی ممکن است؟
آیا خرید آپارتمان سنددار در تهران با کمترین نقدینگی ممکن است؟
آیا خرید آپارتمان سنددار در تهران با کمترین نقدینگی ممکن است؟
آیا خرید آپارتمان سنددار در تهران با کمترین نقدینگی ممکن است؟
آیا خرید آپارتمان سنددار در تهران با کمترین نقدینگی ممکن است؟

 خرید مسکن شهرک اندیشه برای کسانی که در جست‌وجوی محله‌ای ایمن و خوش آب‌وهوا هستند

املاک اَریکه با مشاوره‌های موثر توسط کارشناسان خِبره برای متقاضیان سرمایه‌گذاری، برنامه‌ای هدفمند در راستای افزایش سرمایه‌ی مالی سرمایه گذاران اجرا می‌کند.

در ادامه، مشاورین املاک اریکه به این سوال که « خرید آپارتمان سنددار در تهران با کمترین میزان نقدینگی چگونه ممکن است؟» چنین پاسخ دادند: شهر اندیشه در غرب استان تهران و همجوار با استان البرز در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد و از لحاظ تقسیمات کشوری جزو شهرستان شهریار است. این شهر، دارای ۶ فاز است و در ۳۰ کیلومتری تهران، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد.

البته، فاز ۳ شهر اندیشه براساس قوانین جدید شهرسازی، طراحی و ساخته شده و موقعیت جغرافیایی آن ۳۵ درجه و۴۲ دقیقه شمالی و ۵۱ درجه و ۲ دقیقه غربی است. همچنین، زمین آن نسبتاً هموار و ارتفاع آن از سطح دریا در نقاط مختلف از ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰متر است.

آب و هوای شهر اندیشه با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد اما به لحاظ مجاورت با کوهپایه‌های جنوبی البرز و قرار داشتن در مسیر بادهای معروف شهریار، احساس آب‌وهوای ییلاقی را برای ساکنان شهر اندیشه،تداعی می‌کند.

ویژگی‌های شهر اندیشه را گفتیم تا به این جا برسیم که خرید مسکن در شهرک اندیشه برای کسانی که در جست‌وجوی محله‌ای ایمن و خوش آب‌وهوا هستند، بهترین انتخاب است. به طور کلی خرید خانه با وام بانکی در این شهرک  کار خیلی سختی نیست چرا که طیف قیمت در آن بسیار متنوع است و انگار که برای هر سلیقه و جیبی گزینه‌ای دارد. با 62میلیون تومان نقدینگی می‌توان خانه‌ای نوساز با متراژ 50 الی 60 متری خریداری کرد. یک واحد ۵6 متری در طبقه همکف یکی از خاص‌ترین فرعی‌های فاز یک اندیشه، با 62 میلیون تومان وام و امکانات زیر فروخته می‌شود.

کابینت‌های گلاس - کف سرامیک - هود - آیفون تصویری - گاز رومیزی - سنگ کاری آنتیک - حیاط خلوط ۱۲ متری نقاشی شده - هالوژن بندی - آنتن مرکزی - کمد دیواری - انباری - نورپردازی شده - کناف کاری شده - نورگیر عالی - پکیج و سایر امکانات.

اگر دستتان بازتر است و می‌توانید برای خرید خانه در اندیشه بالای 60 میلیون تومان جمع و جور کنید واحدهای آپارتمان بزرگتری پیدا خواهید کرد. یک واحد 74 متری و یک خوابه (10 سال ساخت) سنددار در طبقه سوم ، 135 میلیون تومان ارزش دارد. با 60 میلیون تومان نقدینگی و 75 میلیون تومان وام بانکی موقعیت عالی برای سرمایه‌گذاری و سکونت را فراهم می‌کند.

باز هم این‌ها به دلتان نمی‌شیند و دنبال واحد نوساز هستید؟ به شما یک واحد 72 متری نوسازی دو خوابه سنددار در طبقه اول را پیشنهاد می‌شود. با 99 میلیون تومان نقدینگی و 60 میلیون تومان وام بانکی می‌توانید صاحب این خانه فوق‌العاده خوش نقشه و شیک و اکازیون در یکی از خاص‌ترین شهرک‌های فاز۱ اندیشه (شهرک مریم) شوید.

با دیدن این قیمت‌ها گمان نکنید که واحد گران قیمت در شهرک اندیشه پیدا نخواهد شد. یک آپارتمان 85 متری سنددار در در یکی از آپارتمان‌های خاص و برند این منطقه وجود دارد که آن را با 118 میلیون تومان نقدی از شما و 60 میلیون تومان وام بانکی می‌فروشند.

(یادآور می‌شویم کلیه هزینه تهیه وام و خرید اوراق بر عهده فروشنده است.)

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آپارتمان‌های شهرک اندیشه به سایت املاک اَریکه مراجعه کنند.

شماره‌های تماس: 09121882082 - 02165523751- 02165507805 - 02165507806

آدرس سایت: http://amlakarike.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاورین املاک اریکه

املاک اَریکه با بیش از 1۵سال سابقه پر افتخار در امور ملک و املاک (آپارتمان/باغ/باغچه/زمین/ویلا/تجاری) به صورت هدفمند در تلاش است که نه تنها رضایت مشتریان گرامی را جلب کند بلکه با مشاوره های موثر توسط کارشناسان خِبره برای متقاضی های گرامی برنامه ای هدف مند در راستای افزایش سرمایه ی مالی ایشان اجرا نماید.

اطلاعات تماس
  • 091218*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان