اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970326300565275

تفاوت تبلیغات گوگل ( گوگل ادوردز ) با سئو؟

گوگل ادوردز یا سئو، کدام یک برای شما بهتر است؟ تکنیک‌های بازاریابی دیحیتال

کد: 13970326300565275

https://goo.gl/cq244h

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به صورت تخصصی یا نیمه حرفه‌ای در دنیای وب و بازاریابی آنلاین فعال باشید قطعا نام دو واژه‌ی گوگل ادوردز و سئو به گوشتان خورده است.

گوگل ادوردز یا سئو، کدام یک برای شما بهتر است؟ تکنیک های بازاریابی دیحیتال
مقایسه ی ۲ تا از مدرن ترین روش های بازاریابی دیجیتال
گوگل ادوردز یا سئو، کدام یک برای شما بهتر است؟ تکنیک های بازاریابی دیحیتال
گوگل ادوردز یا سئو، کدام یک برای شما بهتر است؟ تکنیک‌های بازاریابی دیحیتال

مهمترین مزیت ادوردز نسبت به سئو این است که می‌تواند نتایج سریع‌تری تولید کرد

اگر به صورت تخصصی یا نیمه حرفه‌ای در دنیای وب و بازاریابی آنلاین فعال باشید قطعا نام دو واژه‌ی گوگل ادوردز و سئو به گوش شما خورده است. در این مقاله تفاوت این دو مورد بررسی می‌شود. گوگل ادوردز و سئو دو بخش اصلی از SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو هستند و زمان اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) روی این دو موضوع به عنوان با ارزش‌ترین ابزارها، حساب ویژه‌ای می‌شود. اما نکته‌ی مهم اینجا است که بهینه سازی وب سایت و تبلیغات در گوگل، با اینکه وجه تشابه‌های زیادی دارند، در زمانی که از آنها استفاده می‌کنید یا بسته به اهداف شغلی و سیاست‌های بازاریابی کسب و کار شما، می‌توانند تفاوت‌هایی با یکدیگر نیز داشته باشند.

گوگل ادوردز چیست؟

اگر تازه وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شده‌اید، قطعا درباره‌ی PPC یا تبلیغات کلیکی (پرداخت به ازای کلیک) و اصطلاحات دیگری چون CPC یا ارزش در ازای کلیک زیاد خواهید شنید و باید بدانید کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین بدون در نظر گرفتن چنین اصطلاحاتی ارزش زیادی ندارد. البته جای نگرانی نیست، در این مطلب بیشتر با این مفاهیم و تفاوت‌های آنها آشنا خواهید شد. گوگل ادورز پلتفرم تبلیغاتی گوگل است. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با استفاده از این پلتفرم، تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی گوگل، صفحه‌ی محصولات (یوتیوب، جیمیل و...) و هزاران سایت دیگر که در در برنامه‌ی ادورز شرکت دارند، قرار دهند تا نتایج مورد نظر آنها در ردیف‌های بالاتری نشان داده شود. شما به عنوان تبلیغ‌دهنده می‌توانید انتخاب کنید زمانی که کاربری روی تبلیغات شما کلیک کرد یا اگر افرادی از تبلیغات شما بازدید کردند، به ازای هر کلیک درآمد داشته باشند. تمام سیستم گوگل ادوردز مانند یک حراجی بزرگ عمل می‌کند که تبلیغ‌دهندگان برای بهترین مکان تبلیغاتی موجود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سئو چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization یا بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است که باعث می‌شود سایت شما در نتایج در موتورهای جستجوی مهمی چون گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتورهای جستجوی برتر، رتبه‌ی بالاتری داشته باشید. به این منظور، باید مطمئن شوید که سایت شما موتور جستجو پسند باشد. وب‌سایتی که موتور جستجو پسند طراحی شده باشد به سادگی توسط موتورهای جستجو خوانده شده و به راحتی توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپاتنا

آژانس بازاریابی دیجیتال اسپاتنا به عنوان نمایده رسمی تبلیغات گوگل در ایران در حال فعالیت است با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که پلتفرم تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنین این فرایند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سایت شما در گوگل می‌شود در خدمات تبلیغ در گوگل اسپاتنا جهت جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی در ارتباط با تحریم ها، گواهی اسپاتنا از طریق دفتر اسپاتنا در امارات صادر شده است و نگرانی از لحاظ تحریم در رابطه با تبلیغات در گوگل وجود ندارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]