اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970327300708880

مصاحبه با مدیر مارکتینگ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

کمپین جدید فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه

کد: 13970327300708880

https://goo.gl/HVfQP1

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با تب داغ فوتبال و جام جهانی از کمپین جدید بیمه ماهان با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه رونمایی شده است که به منظور آگاهی بیشتر از این خدمت و بررسی دلیل استقبال خارج از انتظار آن با مدیر مارکتینگ این فروشگاه، سهراب صیدگر، مصاحبه‌ای انجام شده است که در ادامه آن را می‌خوانید:

کمپین جدید بیمه ماهان با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه
کمپین جدید فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه

فروشگاه اینترنتی بیمه ماهان به عنوان یک استارت‌آپ و کسب‌وکار نوین علیرغم عمر بسیار کوتاه و جوانی که در این حوزه دارد، به واسطه خدمات متمایز، مشاوره فنی دقیق و همچنین پشتوانه سرمایه‌گذار صاحب نام برند خود یعنی هواپیمایی ماهان توانسته است جایگاه مطلوب، قابل قبول و رو به رشدی را در حوزه صنعت بیمه و همچنین مشتریان و خریداران خود ایجاد کند، در همین راستا همزمان با تب داغ فوتبال و جام جهانی از کمپین جدید خود با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه #  رونمایی کرده است که به منظور آگاهی بیشتر از  این خدمت و بررسی دلیل استقبال خارج از انتظار آن با مدیر مارکتینگ این فروشگاه سهراب صیدگر،مصاحبه‌ای انجام شده است که در ادامه آن را می‌خوانید: 

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان را چگونه معرفی می‌کنید؟

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به منظور تسهیل دسترسی آسان، سریع و مشاره تخصصی در حوزه تامین خدمات بیمه همچنین ایجاد تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش برای مشتریان خود و در نتیجه ایجاد آرامش خیال و توسعه فرهنگ خرید آنلاین بیمه ایجاد شده که علیرغم جوانی خود با استقبال چشمگیری از سوی مشتریان این حوزه مواجه شد.

از دیدگاه شما دلیل این استقبال خارج از انتظار و چشمگیر از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان چیست؟

پیش از پاسخ به این سوال ذکر این توضیح ضروری به نظر می‌رسد که اصولا لازمه بازاریابی آنلاین در حوزه خدمات علی‌الخصوص بیمه، توجه به نیاز واقعی مشتریان، پوشش ریسک‌ها، پشتیبانی و مشاوره فنی در هنگام ارائه درخواست مشتریان است، با توجه به مقدمه کوتاه پاسخ سوال شما را این‌گونه بیان می‌کنم که فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در همین راستا با دارا بودن تیم فنی مشاوران متخصص بیمه‌ای خود، درگاه و زیرساختی کاملا تخصصی برای مشتریان خود ایجاد کرده که ضمن امکان مقایسه پوشش‌ها و خدمات مورد نیاز خود در شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده این خدمات، رویکرد تجاری خود و مزیت رقابتی خویش را بر حمایت مطلق، پشتیبانی حداکثری و حرکت در جهت ایجاد آسایش همراه با شعف و در عین حال  حفظ موازین فنی متمرکز کرده که نتیجه این راهبرد را استقبال قابل توجه مشتریان خود می‌دانیم.

در خصوص کمپین و پکیج ویژه فوتبالی جام جهانی خود یعنی (هتریک بیمه ... بین دو نیمه) توضیح دهید و اصولا نقش این‌گونه ایده‌های موفق در مسیر رو به رشد فروشگاه آنلاین بیمه ماهان را چگونه ارزیابی می‌کنید.

‌فروشگاه آنلاین بیمه ماهان دارای تیم بازاریابی و تبلیغاتی جوان و دانش محور با ایده‌های ناب است که در آینده شاهد نمونه‌های موفق از عملکرد آن خواهید بود. ایده هتریک بیمه بین دو نیمه یکی از این ایده‌ها است که با توجه به فصل داغ رقابت‌های جام جهانی در این تیم متولد، رشد و اجرا شد، هتریک یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقات یک  بازی فوتبال است و بازیکنی که موفق به زدن سه گل در یک بازی شود را اصطلاحا می‌گویند که هتریک کرده است و بر مبنای پکیج محصولات ارائه شده طرح شامل سه محصول پرمخاطب یعنی بیمه‌نامه شخص ثالث اتومبیل، بیمه‌نامه مسافرتی و بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی که خرید هر یک از آنها از درگاه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان صرفا نیازمند 5 دقیقه زمان بوده و با توجه به زمان استراحت 15 دقیقه‌ای بین دو نیمه بازی، زمان کافی برای خرید بسته هتریکی و ویژه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان وجود دارد.

منظور از بسته‌های ویژه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در صحبتتان چیست؟

ما سه بسته ویژه برای این کمپین تدارک دیده‌ایم که به ترتیب زیر است.

همزمان با خرید بیمه شخص ثالث اتومبیل از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان هدیه ارزنده ویژه جام جهانی به کلیه بیمه‌گذاران ارائه خواهد شد. با توجه به آغاز سفرهای تابستانی، بیمه مسافرتی در این جشنواره شامل 50% تخفیف  ویژه طرح است. در نهایت هدیه ویژه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به کلیه خریداران بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی است که بر مبنای آن از تاریخ 24 خرداد ماه تا پایان رقابت‌های جام جهانی در صورت خرید این بیمه‌نامه مبلغ حق بیمه تا سقف سرمایه 500 میلیون ریال به صورت کامل توسط فروشگاه آنلاین بیمه ماهان تقبل شده و مشتریان در قالب طرح هتریک بیمه بین دو نیمه می‌توانند منازل مسکونی خود را بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه قرار دهند.

البته مشتریان، همزمان و یا به تنهایی می‌توانند هر یک از این بسته‌ها را تهیه کرده. بسته بیمه آتش سوزی کاملا رایگان بوده و کافی است در سایت ثبت‌نام کنید و مشخصات منزل مسکونی خود را وارد کرده تا به مدت یک‌سال منزل خود را بیمه آتش سوزی کنید.

در پایان از برنامه‌های آتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان و پیش بینی خود از طرح هتریک بیمه بین دو نیمه بفرمایید

ما در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان روند توسعه گروه‌های محصولی جدید و شرکای تجاری در زمینه تامین خدمات خود را به عنوان رویکرد میان مدت پیگیری می‌کنیم و قصد داریم علاوه بر اطلاع‌رسانی به کاربران درباره افزایش قابلیت دسترسی، به سایر افراد نیز این خدمات را معرفی کنیم.

تلاشمان این است که تمامی افرادی که خرید سنتی هم دارند با تجربه خرید اینترنتی بیمه مواجه شوند و این تجربه موفق را با دیگران به اشتراک بگذارند، در خصوص طرح هتریک بیمه بین دو نیمه با توجه به مطالعات و تسهیلات خاص که برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم انتظار استقبال قابل ملاحظه و موفقی داریم و آخرین آمار که به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده است و موید این مطلب بوده در روزهای اول خود مرز چند هزار خریدار را داشته و انتظار داریم این روند با شیب بیشتری افزایش یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ماهان

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان | خرید اینترنتی بیمه در کمتر از 5 دقیقه بیمه ماهان سامانه جامع خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ، مسافرتی ، عمر ،حوادث بدنه و شخص ثالث در کمتر از 5 دقیقه است ما در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان همواره سعی بر این داریم که سه اصل مهم در خرید های اینترنتی ( قیمت ، کیفیت و پشتیبانی ) را رعایت کرده و از این طریق خاطره ی یک خرید آسان و دلچسب را برای شما تداعی کنیم

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]