اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970327300849033

اگر ساکن ورامین هستید به سایت تخصصی ورامین سر بزنید

کد: 13970327300849033

https://goo.gl/vpE3MK

، ورامین , (اخبار رسمی): اگر ساکن ورامین هستید به سایت تخصصی ورامین سر بزنید. تیمی متخصص متشکل از ورامینی‌های قدیمی و اصیل، گروهی را تشکیل داده بودند که سایتی اختصاصی برای شهروندان ورامینی ایجاد کنند.

اگر ساکن ورامین هستید به سایت تخصصی ورامین سر بزنید
اگر ساکن ورامین هستید به سایت تخصصی ورامین سر بزنید

ساکنین ورامین می‌توانند از سایت تخصصی ورامین که متشکل از تیمی متخصص از ورامینی‌های قدیمی و اصیل است که کلیه اطلاعات مربوط به مراکز دیدنی ورامین، مشاغل، شهدای ورامین و پیشوا و قرچک و ...،پایگاه‌های اینترنتی ورامین، اخبار، جمعه بازارها و دیگر امکانات و نیازمندی‌های را به کاربران ارائه می‌دهد.

سایت ورامین نامه سال‌های گذشته طراحی و راه اندازی شده بود اما بعد از گذشت سال‌ها این سایت با افرادی قوی‌تر و سابقه‌ای بیشتر شروع به کاری دوباره کرده‌ است.

در سایت ورامین نامه می‌توانید از جاهای جذاب ورامین با خبر شوید در مسابقات آن شرکت کنید و از کالاها و خدمات این سایت استفاده کنید.

این سایت در حال حاضر نه تنها سایتی قوی و پر از مطالب جذاب برای کاربران ورامینی شده است بلکه برای شهرهای دیگر هم  جذاب است. علاوه بر آن ورامین نامه دارای اپلیکیشنی است که امکانات بسیار جذابی دارد.

کاربران با نصب اپلیکیشن ورامین نامه می‌تواند شارژ تلفن همراه رایگان دریافت کرده و از جمعه بازارها و نیز مسابقات و جوایز جذاب این سایت استفاده کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ورامین نامه مراجعه کنند.

http://varaminnameh.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورامین نامه

ورامین یا وارنا را با سایت اختصاصی شهرستان ورامین یعنی ورامین نامه بشناسید و هر آنچه به آن نیاز دارید را در این سایت بیابید مراکز دیدنی ورامین،مشاغل،شهدای ورامین و پیشوا و قرچک و ...،پایگاه های اینترنتی ورامین،اخبار، جمعه بازار ها و دیگر امکانات و نیازمندی های ورامین را در این سایت بخوانید و پیدا کنید به سایت ما سر بزنید و از مطالب این سایت لذت ببرید و ما را در بهبود کیفیت سایت شهرستان خود یاری رسانید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | شهر و جامعه