اطلاعات تماس
  • 021441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970328300969041

فروش آنتی ویروس اورجینال

آنتی ویروس دکتروب، نسخه حرفه‌ای

کد: 13970328300969041

https://goo.gl/DafiKe

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه هنگامی که به اینترنت متصل هستید بسیاری از ویروس‌ها و کدهای مخرب گوناگون وسیله ارتباطی شما را تهدید می‌کنند. با توجه به این موقعیت کامپیوتر، گوشی‌های تلفن همراه یا تبلت و همچنین تلویزیون‌های هوشمند شما در معرض خط است.

آنتی ویروس دکتروب، نسخه حرفه‌ای
آنتی ویروس دکتروب، نسخه حرفه‌ای

آنتی ویروس دکتر وب نسخه حرفه‌ای، ویژه کامپیوتر و گوشی‌های تلفن همراه، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند است.

گروه نرم افزاری وندا نمایندگی رسمی آنتی‌ویروس دکتر وب روسی در ایران است و همچنین توسعه دهنده نرم افزار ضد ویروس دکتر وب است که محصولاتش را از سال 1992 به بازار ارائه کرده است. این شرکت یک شرکت امنیتی مهم و کلیدی در بازار نرم افزار روسیه است. دکتر وب از معدود ضد ویروس‌هایی در جهان است که تکنولوژی کشف و پاکسازی بدافزارها را در اختیار دارد. دکتر وب جوایز و گواهینامه‌های متعددی از سازمان‌های امنیتی در جهان کسب کرده است. رضایت مشتریان نیز نشانه کیفیت بالای محصولات ساخته شده توسط طراحان و برنامه‌نویسان با استعداد روسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید آنلاین محصولات دکتر وب به سایت شرکت گروه نرم افزاری وندا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نرم افزاری وندا

شرکت دکتر وب، توسعه دهنده روسی نرم افزار ضد ویروس دکتر وب بوده که محصولاتش را از سال 1992 به بازار ارائه کرده است. این شرکت یک شرکت امنیتی مهم و کلیدی در بازار نرم افزار روسیه است. دکتر وب از معدود ضد ویروس هایی در جهان است که تکنولوژی کشف و پاکسازی بدافزارها را در اختیار دارد. دکتر وب جوایز و گواهینامه های متعددی از سازمانهای امنیتی در جهان کسب کرده است. رضایت مشتریان م نشانه کیفیت بالای محصولات ساخته شده توسط طراحان و برنامه نویسان با استعداد روسی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021441*****
[نمایش اطلاعات]