محصول جدید گروه مشاورین کسب و کار رستورانی و صنایع وابسته سایان رونمایی شد

سامانه افزایش سود و کنترل هزینه سایان، انقلابی نوین در صنایع غذایی کشور

کد: 13970329301279054

https://goo.gl/43yvmQ

، تهران , (اخبار رسمی): پس از اجرای موفق سامانه ERP رستورانی در معتبرترین رستوران‌های زنجیره‌ای در کشور، گروه سایان با رونمایی از سامانه افزایش سودآوری و کنترل هزینه در جهت ارائه خدمات به کسب‌وکارهای کوچک رستورانی، فست‌فودی، کیترینگ و کافی‌شاپ (تک شعبه‌ای) وارد شده است.

سامانه افزایش سود و کنترل هزینه سایان  انقلابی نوین در صنایع غذایی کشور
سامانه افزایش سود و کنترل هزینه سایان، انقلابی نوین در صنایع غذایی کشور

تجربه 20 ساله گروه سایان نشان می‌دهد که بسیاری از کسب‌و‌کارهای رستورانی با دغدغه‌های زیادی در کنترل هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف مواد اولیه، برنامه ریزی آماده‌سازی و ... روبه‌رو هستند

به گزارش روابط عمومی گروه مشاورین سایان؛ سامانه افزایش سود و کنترل هزینه سایان برای اولین بار در اردیبهشت سال 97 به بازار عرضه شده است.

این سامانه که نقش یک سیستم ERP کوچک را ایفا می‌کند به منظور افزایش سودآوری از طریق کاهش هزینه و بهینه‌سازی فرایند تولید غذا، برای رستوران‌ها، فست‌فودها، کیترینگ‌ها و کافی‌شاپ‌های تک شعبه‌ای طراحی شده است و کسب‌وکارهای کوچک با استفاده از این سامانه ابزاری را در دست خواهند داشت که در نتیجه آن با رعایت استاندارد مصرف مواد اولیه و کنترل ضایعات، هزینه‌های محصول نهایی را تا حد زیادی پایین خواهندآورد.

امیر شریفیان طراح و مدیر پروژه این سامانه در خصوص سامانه ERP گفت: تجربه 20 ساله گروه سایان نشان می‌دهد که بسیاری از کسب‌و‌کارهای رستورانی با دغدغه‌های زیادی در کنترل هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف مواد اولیه، برنامه‌ریزی، آماده سازی و ... روبه‌رو هستند. لذا تمامی موارد  رابا استفاده از یک سیستم هوشمند از کنترل مصرف مواد اولیه و کنترل ضایعات می‌توانند در کمتر از 2 ماه سود ناخالص خود به طور قابل توجهی افزایش دهند.

شریفیان در مورد رقبای این محصول می‌گوید: «در حال حاضر هیچ مجموعه‌ای به جز سایان راهکارهای تخصصی و جامع در زمینه بهینه‌سازی فرایند کسب‌وکارهای رستورانی ارائه نداده است. در مورد نرم افزارهای مشابه موجود در بازار که اغلب، سیستم‌های محاسبه انحراف مصرف را به عنوان بخشی از سیستم فروش به مشتری‌های خود عرضه می‌کنند باید گفت؛ پیچیدگی بیش از حد، کمبود تجربه عملی در مدیریت رستوران، باگ‌های نرم افزاری، محیط کاربری نامطلوب نرم افزار و بسیاری دلایل دیگر مانع از استفاده از این قابلیت‌ها برای کسب‌وکارهای رستورانی می‌شود. پیچیدگی استفاده از ابزارهای موجود به حدی است که افراد متخصص در آن‌ها هزینه استخدامی بسیار زیادی دارند و در بازار کار به سختی قابل دسترسی هستند، لذا؛ سایان بر آن شد تا محصولی را به مشتریان ارائه دهد که علاوه بر سادگی در استفاده و محیط کاربرپسند، با همراهی کردن تجارب خود در این حوزه راهکاری عملی برای افزایش سود ایجاد کنیم».

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاورین کسب و کار رستورانی و صنایع وابسته سایان

گروه مشاورین سایان ، به همت جمعی از متخصصین و کارشناسان خبره در عرصه کسب و کار رستورانی و صنایع وابسته و همچنین جمعی از دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات ،مدیریت و با هدف توسعه و بهبود عملکرد فعالیتهای اقتصادی در حوزه کسب کارهای رستورانی و صنایع وابسته تشکیل شده است.فعالیت های ما در راستای راه اندازی رستوران و فست فود با علمی ترین و به روزترین استانداردهای جهانی و همچنین توسعه کسب و کارها از طریق اصلاح فرآیندها، استقرار سیستمهای متناسب با فعالیت، مشاوره های بازاریابی و مالی و استفاده از ابزارهای نوین مدیریتی و فناوری می باشد

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]