اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970330301366094

بانک ICICI هم آنتی ویروس‌‌های Trend Micro را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد

کد: 13970330301366094

https://goo.gl/uSt9wE

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ICICI هندوستان هم آنتی ویروس ماگزیمم سکیوریتی Trend Micro را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد تا در امنیت و آرامش از خدمات اینترنتی و الکترونیکی این بانک استفاده کنند.

 بانک ICICI هم آنتی ویروس های Trend Micro را به مشتریانش پیشنهاد میدهد.
آنتی ویروس ماگزیمم سکیوریتی ترندمیکرو با گارانتی دورانتاش

از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله Cisco ،RSA ،HP ،DELL ،IBM ،Vmware,،Amazon و  Facebook اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ بانک ICICI هندوستان هم آنتی ویروس ماگزیمم سکیوریتی ترندمیکرو را به مشتریان پیشنهاد و توصیه می‌کند.

ضد ویروس ماگزیم سکیوریتی کامل‌ترین ضد ویروس خانگی شرکت ترندمیکرو با امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله بهینه‌سازی سیستم، مدیریت پسورد، فضای ابری ذخیره‌سازی اطلاعات، اسکنر فضای ذخیره سازی، رمزگذاری فایل‌ها و حفاظت ویژه از باج افزارها با تکنولوژی Folder Shield است.

ترندمیکرو که در برخی کشورها از جمله چین، ایران و استرالیا با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود و طیف وسیعی از آنتی ویروس‌ها برای کاربران خانگی، شبکه شرکت‌ها و سازمان‌ها و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود را ارائه می‌دهد، از جمله شرکت‌های پیشرو و مطرح آنتی‌ویروس در دنیا است که محصولاتش از سال 1388 به صورت اورجینال توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود.

از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله Cisco ،RSA ،HP ،DELL ،IBM ،Vmware,،Amazon و  Facebook اشاره کرد.

بزرگترین بانک کشور هندوستان با نام SBI نیز که دارای 280 هزار کلاینت و سرور است از جمله مشتریان شرکت ترندمیکرو هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]