اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970331301536094

غول بانکی HSBC هم آنتی ویروس‌های Webroot را به مشتریان پیشنهاد می‌دهد

کد: 13970331301536094

https://goo.gl/iUSk5r

، تهران , (اخبار رسمی): غول مالی و بانکی HSBC به مشتریان خود آنتی ویروس‌های بسیار سبک و کم حجم Webroot را پیشنهاد می‌دهد، تا در امنیت و آرامش از خدمات اینترنتی و الکترونیکی این بانک استفاده کنند.

غول بانکی HSBC هم آنتی ویروس های Webroot را به مشتریانش پیشنهاد میدهد.
آنتی ویروس های بسیار سبک وب روت توصیه شده بانک بزرگ HSBC Bank

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ HSBC Bank که از بزرگترین و پیشروترین موسسات مالی و بانکی دنیا محسوب می‌شود، آنتی ویروس‌های Webroot را به مشتریان خود پیشنهاد و توصیه می‌کند.

آنتی ویروس‌های قدرتمند وب روت، سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا هستند و از رقبای جدی آنتی ویروس‌های شرکت‌های بزرگی از جمله ترندمیکرو، سایمنتک و مکافی و مخصوصآ در بخش آنتی ویروس‌های خانگی محسوب می‌شوند.

آنتی ویروس‌های وب روت از سال 1388 به صورت اورجینال و معتبر توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود.

از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک وب روت می‌توان به غول‌های فناوری از جمله Citrix ،Cisco ،RSA ،F5 Networks، A10 Networks ،445 Networks ،PaloAlto و GateProtect اشاره کرد.

از جمله مشتریان ایرانی آنتی ویروس‌های بسیار سبک Webroot ارائه شده توسط شرکت دورانتاش می‌توان به مشترکان شرکت‌های اینترنتی انتقال داده‌های آسیاتک و صفر و یک پرداز (شهراد شبکه سابق) اشاره کرد.


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]