اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970402301609055

همایش، تولد، عروسی و کلیه مراسم خود را با کمترین هزینه در سورانتو رزرو کنید

«سورانتو»، سامانه رزرواسیون آنلاین سالن و تالار برای کلیه مراسم و همایش‌ها‌

کد: 13970402301609055

https://goo.gl/hnWU71

، کیش , (اخبار رسمی): برای اولین بار در ایران سامانه رزرواسیون آنلاین سورانتو، با پرداخت هزینه کمتر و صرفه‌جویی در وقت ارزشمند، امکان رزرو خدمات سالن‌های همایش، تالارها و مجموعه‌های کل کشور را جهت برگزاری هرگونه مراسم، سمینار، کنفرانس، ضیافت و ...به صورت آنلاین فراهم کرده است.

سورانتو، رزرو آنلاین و با قیمت کمتر سالن ،تالار ، تولد و مراسم عروسی
لوگو رسمی سورانتو

سورانتو برای اولین بار در ایران, جهت صرفه جویی در هزینه و وقت مخاطبین راه‌اندازی شده است. این سامانه امکان رزرو سالن‌های همایش و تالارهای کل کشور را جهت کلیه مراسم‌ها به صورت آنلاین فراهم کرده است

سامانه رزرواسیون سالن سورانتو به آدرس www.sooranto.com، برای اولین بار در ایران با هدف توسعه فرهنگ رزرواسیون آنلاین و ارائه خدمات به متقاضیان با کمترین هزینه برای برگزاری هرگونه همایش، سمینار، کنفرانس، انواع ضیافت‌ها و مراسم مختلف تولد و عروسی راه اندازی شد.

در این سامانه کلیه مراکز برگزاری همایش اعم از مجموعه‌های داخل هتل‌ها، تالارها و یا مجموعه‌هایی که صرفا سالن‌های مختلفی جهت برگزاری همایش دارند ثبت شده و روز به روز به تعداد این مجموعه‌ها افزوده می‌شود. متقاضیان می‌توانند بدون صرف وقت فراوان جهت بازدید تک به تک از مجموعه‌های مختلف و مباحثه، جستجو و سوالات و توضیحات تکراری و آگاهی از شرایط و خدمات مجموعه‌ها به وب سایت سورانتو مراجعه کرده و با بیشترین تخفیف ممکن اقدام به رزرو آنلاین سالن و خدمات مورد نیاز خود کنند.

این سامانه همانند قراردادی الکترونیکی مابین صاحب مراسم و مجموعه‌ها است که قابل ارائه به طرفین به صورت مکتوب و با کلیه جزئیات رزرو شده است و نهایتاً با ایجاد شفافیت منحصر به فرد در عقد قرارداد مراسم، از هرگونه سوء تفاهم و عدم هماهنگی در ارائه خدمات از طرف مجموعه‌ها و نارضایتی مشتریان جلوگیری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند جهت بازدید از وب‌سایت و ثبت نام در پورتال مشتریان به آدرس وب‌سایت اجاره سالن سورانتو مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان این مجموعه با شماره 02144671865 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سورانتو

سورانتو،اولین مرکز و سامانه رزرواسیون آنلاین سالنهای همایش ،تالارها و مجموعه های سطح کشور ،جهت برگزاری همایش،تولد،سمینار،عروسی،کنفرانس و سایر ضیافت‌ها

اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]