اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970402301639067

تجربه سفر به وین

10 دلیل برای تجربه سفر به وین

کد: 13970402301639067

https://goo.gl/Pyty7w

، تهران , (اخبار رسمی): دلایلی ارزشمندی برای تجربه سفر به وین وجود دارد. شهر وین به دلیل داشتن زیبایی‌هایی خیره‌کننده، غذاهایی لذیذ و فرهنگی غنی مقصدی ایده‌آل برای سفر به کشورهای اروپایی است. وین شهری است که بسیاری از تورهای اتریش در آن برگزار شده و توصیه گردشگران برای سفر به یک کشور اروپایی است.

10 دلیل برای تجربه سفر به وین
10 دلیل برای تجربه سفر به وین

اگر قصد سفر به وین و کشور اتریش را دارید برای دریافت بهترین پیشنهادات تور اتریش از طریق شماره تماس 02188790590 با کارشناسان آژانس مسافرتی زرین‌نما تماس بگیرید

دلایلی ارزشمند برای تجربه سفر به وین را در این مطلب مطالعه کنید. شهر وین به دلیل داشتن زیبایی‌هایی خیره‌کننده، غذاهایی لذیذ و فرهنگی غنی مقصدی ایده‌آل برای سفر به کشورهای اروپایی است. در این مطلب از زرین تراول، با این مقصد اروپایی در کشور اتریش آشنا خواهید شد. وین شهری است که توسط بسیاری از گردشگران برای سفر به یک کشور اروپایی توصیه می‌شود.

برنامه‌ریزی برای بهترین تجربه سفر به وین

برای تجربه سفر به وین کارهای زیادی است که باید در لیست برنامه‌ها قرار داد. از نوشیدن یک فنجان ملوژ (mélange) در کافه ساچر (Café Sacher) که نوع وینی کاپوچینو است گرفته تا  تماشای نقاشی بی‌نظیر بوسه اثر هنری گوستاو کلیمت (Gustav Klimt) در کاخ بولوارد و گذراندن یک شب در کنسرت‌های پر از هیاهوی اپرای وین و پس از آن هم گشت‌وگذار در خیابان‌های وین همه‌وهمه از جمله فعالیت‌هایی هستند که سفر به اتریش را تکمیل می‌کنند. بسیاری از مواردی که به آنها اشاره شد جزئی از برنامه‌های اصلی تور اتریش هستند که علاقه‌مندان می‌توانند از آنها بهره ببرند.

بهترین شهر جهان برای زندگی کردن

یکی از مهم‌ترین دلایل برای تجربه سفر به وین  این است که این شهر با داشتن بالاترین استانداردهای زندگی برای 8 سال متوالی به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی کردن شناخته شده است. شهر وین اکنون در حدود 1.8 میلیون نفر جمعیت دارد و فرهنگ بالای مردم، مناظر شهری دیدنی و هزینه مناسب زندگی در آن وین را به یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی کردن تبدیل کرده‌ است.

حتی بسیاری از هنرمندان جوان نیز شهر وین را برای زندگی انتخاب کرده‌اند که این موضوع ارزش زیادی داشته و ممکن است در طول سفر به این شهر زمانی که در حال نوشیدن یک قهوه هستید هنرمندی بزرگ در زمینه مد و لباس را ملاقات کنید و یا اینکه با گوستاو کلیمت و موتزارت بعدی آشنا شوید. سفر کردن به چنین شهری حتما ارزشش را خواهد داشت و نباید از آن گذشت.

فرهنگ کافه نشینی در وین به سبکی جدید

تجربه سفر به وین بدون نشستن در کافه‌های این شهر چندان جذاب نخواهد بود. فرهنگ کافه‌نشینی از گذشته‌های بسیار دور در میان مردم وین وجود داشته و امروزه نیز تغییرات زیادی کرده‌ است. لئون تروتسکی، اگون شیله، زیگموند فروید و گوستاو کلیمت از جمله افراد مهم و تاثیرگذاری هستند که در زمان خودشان برای ایجاد ارتباطات بیشتر با مردم، خواندن روزنامه و کتاب و کار زمان زیادی را در کافه‌های وین می‌گذراندند. حتی روشنفکران وینی نیز برای تبادل نظر و ارائه ایده‌های خود با حضور در کافه‌ها به گسترش ایدئولوژی‌های خود در میان مردم می‌پرداختند. اما اکنون می‌توان گفت که فرهنگ کافه‌ نشینی در وین در دوران اوج تحول خود بوده است.  

بهترین کافه‌های شهر وین

کافه‌های شهر وین امروزه به دو دسته کافه‌های کلاسیک و کافه‌های مدرن تقسیم می‌شوند. اگر شانس حضور در تور اتریش و رفتن به وین را داشتید حتما زمانی را برای بودن در این کافه‌ها بگذارید. می‌توان در کافه‌های شهر وین، درک بهتری از مردم اتریش داشت. در زیر لیستی از بهترین کافه‌های شهر وین که هر دو دسته مدرن و کلاسیک را شامل می‌شود ارائه شده است.

کافه سنترال

کافه شوارتزنبرگ

کافه پراکل

کافه زایتبستر

کافه بار زیوسموند

کافه بالتازار

کافه فابریک

چشیدن طعم بستنی‌های وین

اتریشی‌های می‌گویند بهترین شیر جهان برای گاو‌هایی است که در میان کوه‌پایه‌های رشته‌ کوه آلپ پرورش می‌یابند و این یعنی طعم بستنی‌های اتریشی نیز شگفت‌انگیز است.

یکی از معروف‌ترین بستنی فروشی‌هایی که می‌توانید در وین در آنها از طعم بی‌نظیر بستنی لذت ببرید Eis Greissler است. این بستنی فروشی بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد و بستنی‌های متنوع آن از بستنی‌های وانیلی، شکلاتی و فندقی گرفته تا طعم مارچوبه ارزش امتحان کردن را دارد. اگر وگن هستید به بستنی فروشی وگانیستا Veganista در شهر وین بروید. این بستنی فروشی دارای بستنی‌هایی با سربی و میوه‌های متنوعی می‌باشد. اگر شانس حضور در وگانیستا را داشتید کیک‌های هویجی سنتی آن را نیز از دست ندهید.

تجربه سفر به وین برای رستوران زور هرکنرین (Zur Herknerin)

استفانی هرکنر  یکی از معروف‌ترین سر آشپزهای اتریشی است که در دهه 1970 میلادی بسیار مورد توجه بوده است. اکنون نیز دختر وی هاینز هرکنر (Heinz Herkner) راه پدر را دنبال می‌کند و رستوران زور هرکنرین با مدیریت او اداره می‌شود. در این رستوران می‌توان بهترین غذاهای خانگی اتریشی را میل کرد.

تجربه سفر به وین برای تماشای مد و فشن

با اینکه وین در کشور اتریش همانند شهرهایی همچون لندن، میلان و پاریس پایتخت مد و فشن جهان به شمار نمی‌آید اما این شهر نیز چیزی کمتر از آنها ندارد. هنرمندان و طراحان مد بسیار بزرگی همچون کارل لاگرفلد (Karl Otto Lagerfeld)، هلموت لنگ (Helmut Lang) و جیل ساندر (Jil Sander) در شهر وین فعالیت دارند.

فرهنگ هنری خلاقانه در وین

در بین قرون 18 و 19 میلادی هنرمندانی همچون اگون شیله و گوستاو کلیمت تاثیرات بسیار عمیقی روی تاریخ هنر اتریش گذاشتند و امروزه نیز هنرمندان مطرحی همچون برنهارد بومن (Bernhard Buhmann) در زمینه هنر سورئال و بسیاری دیگر در زمینه‌های مختلف معروف هستند.

مهم‌ترین رویدادهای وین

اگر دلایل بالا شما را برای سفر به وین قانع نکرده‌ است برای حضور در مهم‌ترین رویدادهای وین به این شهر زیبا سفر کنید. نمایشگاه‌ها و فستیوال‌هایی که در زیر لیست آنها را مشاهده می‌کنید از مهم‌ترین رویدادهای وین هستند که می‌توانید در آنها شرکت کنید. بسیاری از این رویدادها در سراسر جهان شناخته شده هستند.

نمایشگاه هنر معاصر وین

جشنواره‌ ماه می

نمایشگاه طراحی و دکوراسیون داخلی

جشنواره انیمیشن زنان وین

جشنواره‌ دونااینسل‌

جشنواره‌ فیلم و موسیقی وین

ماراتن وین

اپرای وین در فاشینگ

کنسرت‌های موسیقی در وین

در شهر وین چندین استیج برای برگزاری کنسرت‌ها و تئاتر‌های آماتوری وجود دارد که گردشگران نیز می‌توانند در آنها حضور داشته باشند. ریاکتور Reaktor یکی از همین بسترها برای ارائه هنر، موسیقی، فیلم و ادبیات است.

کاخ شون‌برون

کاخ شون‌برون در هر سال بیش از 2.5 میلیون نفر بازدیدکننده دارد. این کاخ در صدر لیست پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری در شهر وین قرار گرفته است.

پارک پراته

اگر زوج هستید و قصد دارید تا یک روز دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز را در وین ثبت کنید، این پارک انتخاب مناسبی به شمار می‌آید. شهربازی پراته با داشتن وسایل و دستگاه‌های هیجان‌انگیز برای آن دسته از افرادی که دوست دارند آدرنالین بدن خود را بالا ببرند بسیار ایده‌آل است.

هزینه سفر به وین با تور

علاقه‌مندانی که قصد سفر به وین و کشور اتریش را دارند می‌توانند برای دریافت بهترین پیشنهادات تور اتریش از طریق شماره تماس 02188790590 با کارشناسان آژانس مسافرتی زرین نما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زرین نما

آژانس مسافرتی زرین نما نماینده آسمان هشتم برای رزرو هتل های مشهد و هتل آپارتمانهای مشهد.

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]