اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302419093

فرش کاشان را به قیمت درب کارخانه از فروشگاه فرش کوروش خرید کنید

کد: 13970406302419093

https://goo.gl/isHA1A

، تهران , (اخبار رسمی): احتمالا برای خیلی‌ها مطلوب باشد که بتوانند فرش کاشان را در تهران و به قیمت درب کارخانه فرش کاشان و بدون پرداخت هزینه های بالا خرید کنند. در ادامه این مطلب به معرفی خدمات فروشگاه فرش کوروش در شرق تهران پرداخته می‌شود. فروشگاه فرش کوروش، ارائه‌دهنده فرش کاشان، به قیمت درب کارخانه کاشان در تهران است.

فرش کاشان را به قیمت درب کارخانه از فروشگاه فرش کوروش خرید کنید
فرش کاشان را به قیمت درب کارخانه از فروشگاه فرش کوروش خرید کنید

فرش کاشان همیشه از مرغوب‌ترین فرش‌های تولیدی در ایران بوده است. کیفیت بافت، دوام فرش، ماندگاری ثابت رنگ‌ها، استفاده از نخ مرغوب، نرم و لطیف بودن فرش نهایی بافته شده از ویژگی‌های فرش باکیفیت کاشان است که برای همه خریداران و مصرف‌کنندگان حائز اهمیت فراوان است.

احتمالا برای خیلی‌ها مطلوب خواهد بود که بتوانید فرش کاشان را در تهران و به قیمت درب کارخانه فرش کاشان و بدون پرداخت هزینه‌های بالا خرید کنند. در ادامه به معرفی خدمات فروشگاه فرش کوروش در شرق تهران پرداخته خواهد شد. این فروشگاه ارائه‌دهنده فرش با کیفیت بافت کاشان، به قیمت درب کارخانه کاشان در تهران است. در ادامه پس از بیان مقدمه‌ای در مورد جایگاه فرش در فرهنگ ایران و ایرانی و توضیحات مختصری در مورد طراحی نقش فرش، فرش کوروش در تهران نیز معرفی خواهد شد.

جایگاه همیشگی فرش در فرهنگ ایرانی

فرش همیشه در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی داشته است. قالیچه و فرش ایرانی از قدیم‌الایام، جز هنر ایرانی و بخشی از خانه و تزیینات مفتخر ایرانیان در منزل بوده است. فرش ریشه در تاریخ ایران دارد و در دوره‌های مختلف تاریخی فرش‌هایی با طرح‌های مختلف مانند طرح طبیعت، طرح و نقش صورت، طرح‌های اقتباسی و غیره هم‌نشین همیشگی تاریخ و روزگاران مختلف بوده است. نقش فرش در قرون اولیه‌ی هجری، پس از نفوذ اسلام  در ایران و در طی اعصار مختلف و در دوره‌های سلجوقیان، ساسانیان، زندیان، افشاریان و غیره همیشه مورد توجه ویژه بوده است. ایرانیان به عنوان یک مخاطب ایرانی در برهه‌ای از زمان به نحوی با فرش سرو کار داشته‌اند و در مقاطعی مانند نزدیک سال نو و عید نوروز، هنگام ازدواج و تشکیل زندگی و در زمان نو نوار کردن منزل به دنبال پیدا کردن فروشگاهی با فرش‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند.

طراحی نقش فرش در دوران گذشته

طراحی نقش فرش در طول تاریخ فراز و نشیب‌های مختلفی داشته است. از این رو تحولات عظیمی در صنعت فرش‌بافی صورت گرفته است. اولین نوع از سیر تحول طراحی نقش فرش در بافت ذهنی قالیبافان بوده است. قالیباف برای طراحی فرش از طرح‌هایی که در ذهن خود دارد استفاده می‌کند و به طراحی و بافت فرش می‌پردازد. یعنی هنرمند قالیباف اشکال، تصورات، طرح‌های ذهن خود و عوامل پیرامون خود را در نظر می‌گیرد و آن‌ها را در فرش‌هایی که می‌خواهد ببافد به کار می‌برد. این روش بیشتر در دوران قدیم کاربرد داشته است.

بافت فرش

از روی نقشه پیاده‌سازی شده، توسط استادان طراح در عصر کنونی عموما، نقشه‌های نقطه‌چین توسط طراح فرش یا قالی کشیده می‌شود و به وسیله قالیباف، طرح بر روی دار قالی پیاده‌سازی می‌شود . به بیان حرفه‌ای‌تر، یک بافنده ماهر یک عکس را شطرنجی می‌کند و بدون نقطه‌چین طرح عکس یا تصویر را روی قالی پیاده می‌کند و در نهایت یک اثر هنری از خود برجای می‌گذارد.

رنگ‌های مورد استفاده در فرش در بافت یک فرش

در مناطق مختلف از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در فرش اصفهان حداکثر از ۳۰ رنگ و یا در در فرش نائین حداکثر از ۱۶ رنگ استفاده می‌شود. همچنین در فرش تبریز تا ۸۰ رنگ نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. این در حالی است که در بافت بعضی فرش‌های تابلویی ۸۰۰ و گاه چند هزار از نوع رنگ ترکیبی به کار برده می‌شود . باید توجه داشت که روش‌های ساخت رنگ‌های مورد استفاده در فرش (در کار نقاشی نقشه فرش) نه تنها با روش‌های ساخت و ترکیب رنگ‌ها در دیگر صنایع و هنرها یکسان نیست بلکه تفاوت‌های چشمگیری نیز دارد . بعضی از نقاشان روش‌های مخصوصی در ساختمان ترکیب رنگ‌ها به کار می‌برند .

اگر تمامی‌این روش‌های انحصاری جمع‌بندی شوند، در پایان تمامی‌ روش‌ها و رنگ‌های حاصله به یک نمونه رنگ منتهی می‌شود. با این تفاوت که از نظر کیفیت و شفافیت که دو عامل اصلی در ساختمان ترکیب‌های رنگ به شمار می‌روند با هم فرق خواند داشت.

معنای شانه و تراکم در فرش

اصولا به تعداد ریشه یا اصطلاحا گره رنگ در یک متر عرض فرش، شانه فرش گفته می‌شود . به عنوان مثال اگر گفته شود که فلان مدل فرش، ۱۰۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر عرض فرش، ۱۰۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است.

شایان ذکر است فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۷۰۰ شانه و فرش ۵۰۰ شانه از تولیدات مختلف کارخانه فرش کاشان است که بنابر نیاز و سلیقه مشتری تهیه و موردی استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین به تعداد ریشه (گره رنگ) در یک متر طولی قالی، تراکم می‌گویند. به عنوان مثال فرش با تراکم ۵۰۰ یعنی در یک متر طولی فرش معادل ۵۰۰ ریشه (گره رنگ) بافته شده است.

تراکم‌های طولی رایج در بازار عبارتند از: تراکم ۸۰۰، تراکم ۹۰۰ و تراکم ۱۰۰۰

چند نمونه از ویژگی‌های فرش دست‌بافت و ماشینی کاشان

فروشگاه فرش کوروش همواره در کارخانه فرش کاشان از موارد درجه یک و با کیفیت استفاده می‌کند و  همواره جهت جلب رضایت مشتریان فرش‌هایی با خصوصیات ذیل به بازار عرضه می‌کند تا پاسخگوی نیاز و خواسته مشتریان به طور کامل باشد:

نخ های استفاده شده در فرش‌ها، ۱۰۰ درصد اکریلیک شده هستند و دارای شباهت زیاد به الیاف طبیعی پشم دارند. این نخ‌ها علاوه بر کیفیت مطلوبی که دارند قیمت مناسب‌تری نسبت به پشم طبیعی نیز دارند.

همچنین این نخ‌ها کاملا هیت ست شده و بخاردهی شده هستند تا کیفیت نخ و فرش نهایی مطلوب و فرش بافته شده، بادوام باشد.

در بافت تمامی فرش‌ها از نخ ترک و نخ ایرانی مرغوب استفاده می‌شود.

دستگاه‌های مورد استفاده در فرش‌بافی در کارخانه فرش کاشان، از مدل‌های دستگاه‌های مطرح بافندگی فرش مانند HCP ، HCI و شونهر  Schonherrهستند که در نوع خود بهترین هستند.

ابعاد فرش‌های کارخانه فرش کاشان، در ابعاد مختلف ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری عرضه می‌شوند.

در نهایت فرش با رقابتی‌ترین قیمت، به قیمت کارخانه و تولیدی برای مشتریان محترم عرضه می‌شود.

جمع‌بندی نهایی

همواره خرید یک کالای خاص با قیمت مناسب و کیفیت بالا از دغدغه افراد جامعه برای رفع نیازهای گوناگون آنها است. کارخانه فرش کاشان اقدام به عرضه فرش باکیفیت کاشان در فروشگاه کوروش در تهران کرده است علاقه‌مندان می‌توانند بهترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و به‌روزترین طرح‌ها و نقش‌های فرش را در فروشگاه فرش کاشان پیدا کرده و فرش مد نظر خود را با ضمانت ۵ ساله خریداری کنند.

علاقه‌مندان همچنین برای آشنایی بیشتر با فرش ایرانی و همچینین برخورداری از تجربه خرید خوب و موفق یک فرش زیبا و فاخر با قیمت مناسب می‌توانند با فروشگاه فرش کوروش به شماره‌های ۰۹۱۰۱۵۵۶۱۶۸ ۰۲۱۷۷۳۲۰۰۳۱ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش کاشان

صنایع کارخانجات فرش کاشان بزرگ ترین تولید کننده فرش ماشینی در خاورمیانه می باشد که افتخار دارد محصولات فرش ماشینی 700 شانه ، فرش ماشینی 1000 شانه ، فرش ماشینی 1200 شانه را با بهترین کیفیت بافت فرش ، نخ بایر آلمان و نخ ترکیه ای اصل صددرصد اکریلیک تولید و با فروش بی واسطه تقدیم هموطنان عزیز میکند.

اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]