اطلاعات تماس
  • 021268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302519095

سامانه استارت‌آپی آی مدیکال؛

ویترینی چشم‌نواز از کالاهای حوزه سلامت

کد: 13970406302519095

https://goo.gl/Xi24iZ

، تهران , (اخبار رسمی): عموماً کالاهای حوزه سلامت شامل دو جنبه اقتصادی و سلامت هستند. اقتصاد بر سلامتی تاثیر مستقیم دارد و از طرفی دیگر افراد سالم در جامعه باعث پیشرفت و رشد اقتصاد کشور می‌شوند. به همین دلیل امروزه در اجرای توسعه پایدار بر محور «انسان سالم» تاکید می‌شود.

ویترینی چشم‌نواز از کالاهای حوزه سلامت
ویترینی چشم‌نواز از کالاهای حوزه سلامت

در ایران نهادهای مربوطه نگاه ویژه‌­ای به انسان سالم دارند و قوانینی را در خصوص نظارت بر کالای سلامت اعمال کرده‌اند که حتی بر تجارت و تولید کالاهای این حوزه نیز نظارت دارد.

مبارزه با اقلام تقلبی و قاچاق به ویژه در حوزه فرآورده‌های سلامت محور از اهمیت بالایی در حفظ سلامت جامعه برخوردار است. در این زمینه اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی مصرف کنندگان، متخصصان و عموم جامعه در خصوص مخاطرات و اهمیت موضوع و نحوه کسب اطمینان از اصالت فرآورده‌های مصرفی، از وظایف قانونی و مسولیت‌های اجتماعی همه ذینفعان و به ویژه شرکت‌های صاحب فرآورده است.

در این فراز و نشیب و فضای اقتصادی کشور، نوآوری همواره به یاری اقتصاد شتافته است، سامانه استارت آپی iMedicalCo، اولین نمایشگاه دائمی کالاهای سلامت محور در ایران و بزرگ‌ترین فروشگاه بین‌المللی تجهیزات و کالای پزشکی است، که با ثبت‌نام از تامین‌کنندگان حوزه سلامت آغاز به کار کرده است.

با ثبت کاتالوگ الکترونیکی کالاهای حوزه سلامت در سامانه iMedicalCo ، تولیدکنندگان محصولات حوزه سلامت به عنوان تامین‌کننده بین‌المللی و همچنین واردکنندگان کشورهای مختلف، مدیریت معرفی و فروش خود را به این استارت‌آپ واگذار می‌کنند.

تأمین‌کنندگان ایرانی کالاهای سلامت محور در حوزه‌های تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، تصویربرداری، بیمارستانی، تجهیزات پزشکی با مصارف خانگی، تجهیزات و کالاهای آرایشی و ‌بهداشتی، ‌غذایی و دارویی و مواد غذایی؛ مشروط بر دارا بودن شناسه معتبر از اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، می‌توانند با مراجعه به آدرس www.imedicalco.com/fa/register نسبت به استعلام و امکان سنجی شرکت خود اقدام کرده و به عنوان تامین‌کننده ثبت نام کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به گروه بزرگ آوای سلامت متشکل از شرکت آوای سلامت (سهامی خاص)، شرکت مگفا (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، بانک سپه جمهوری اسلامی ایران و شرکت فست کلیک است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی مدیکال

شرکت "تجارت الکترونیک آوای سلامت ماهان" به شماره ثبت 509659 صاحب امتیاز مادی و معنوی کاتالوگ دیجیتال یا الکترونیکی تجهیزات، لوازم پزشکی و کالاهای سلامت محور و نیز اولین فروشگاه و نمایشگاه دائمی برپایه کاتالوگ، با مدیریت تولید کنندگان/ وارد کنندگان دارای مجوز و شناسه ثبت شده در اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021268*****
[نمایش اطلاعات]